Hoeveel eigen kinderen heb jij opgevoed om mee te kunnen praten over ouderverantwoording?
Dat vind ik altijd zo'n drogreden. Geen steekhoudende argumenten meer?[/quote]
Zeker, je hebt geen kinderen en je weet bekant niet waar je je over irriteert! Kom maar terug als je volwassen bent en....nee, laten we dat niet hopen!
Voor het geval je denkt dat ik het hier heb over het feit dat jij geen kinderen hebt dan heb je het falikant mis. Ik doelde op het - nog op de wereld te zetten- arme kind wat straks door iedereen afgesnauwd mag worden omdat mams vindt onderlinge corretie's mogen. Hoeveel mensen wonen hier in Nederland? En dat zijn allemaal keurige opvoeders die het beste met jouw nog te geboren kind, voor hebben?
Kom maar op met je simpele dubbelzinnige opmerkingen. Ik heb tenminste nog het fatsoen om er uitleg bij te geven, voor het geval dat jij als simpele ziel zijnde, mij verkeerd interpreteert.
Frenk, voor vanavond houd ik het voor gezien. Niet omdat ik de strijd niet met je aan durf te gaan maar omdat ik je mbt het toelaten van 2 kinderen tijdens een PUPPYtraining (dus een openbaar terrein en we hebben het niet over een te gegeven feest waar onuitgenodigde kinderen de boel afbreken) egoïstisch vind en ik mijn verantwoording ken tussen het geven van een mening en het laatste woord willen hebben.
Bij deze mag jij als laatste posten en veel plezier ermee.