Dat was een onrustige nacht.
Kaya moest er twee keer uit, om 3.00 en om 5.30 uur. Om 3.00 uur oogde ze echt ziek en heel onrustig.
Ze bleef maar heen en weer schieten in de tuin, probeerde te poepen maar dat wilde niet erg lukken. Het was donker, maar zover ik kon zien is er hooguit een heel klein beetje water uitgekomen. Wel enorme stinkscheten, puur riool :N:
Om 5.30 uur was ze rustiger, probeerde nog een paar keer te poepen, ik kon echt niet zien of het gelukt was. Vanmorgen de tuin geïnspecteerd, maar ik zag niks, maar het heeft hier ook geregend.
Dus ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen met het idee van 'die heeft een verstopping van al dat gras eten, dat worden röntgenfoto's morgen en een operatie'
Vanmorgen toen ik beneden kwam, was Kaya bijna vrolijk te noemen en scheurde van de honger.
Ik heb haar niks gegeven, wilde eerst met haar gaan wandelen en bekijken hoe ze nu is. Tijdens de wandeling was er geen aandrang, een uitermate hongerige Kaya en een staart die weer middelhoog stond.
Tja, wat te doen?

Ik besloot haar een beetje eten te geven.
5 minuten daarna ging ze de tuin weer in, probeert te poepen, weer een klein beetje water en meer niet.
Tja, wat is wijsheid..... heel fijn dat het weer vrijdag is

Doe ik het haar aan om misschien nodeloos röntgen te laten nemen?
Misschien een roesje en verder een hoop stress wat niet erg bevorderlijk is op dit moment.
Misschien heeft ze toch iets verkeerd gegeten of is het een virusje...... maar misschien heeft ze ook een lelijke verstopping
Ze heeft niet gespuugd en dat vind ik wel een goed teken. Zit er werkelijk een afsluiting, dan zou ze volgens mij spugen.
Besloten het nog een paar uur aan te kijken.