Ik vond Vera ook heel mooi trouwens.Moos schreef:Dat is leuk om te horen, dank jeblondie schreef: Vera vond ik een pracht hond met een fantastische uitstraling, die viel echt op.![]()
Bluf en Vera vonden elkaar ook best leuk geloof ik he?Vond jullie kleine speurdemonstratie ook leuk trouwens
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verkeerde voorstelling 2009
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Verkeerde voorstelling
-
chrico
- Zeer actief
Ohhhhhhhhhhhhh dat valt mee
had erger verwacht
Volgens mij bedoel je liesbeth die op de grond zat.
Volgens mij bedoel je liesbeth die op de grond zat.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Moos
- Zeer actief
Nee die gingen prima samen he? Vooral doen alsof de ander er niet isMARC_S schreef:Ik vond Vera ook heel mooi trouwens.Moos schreef:Dat is leuk om te horen, dank jeblondie schreef: Vera vond ik een pracht hond met een fantastische uitstraling, die viel echt op.![]()
Bluf en Vera vonden elkaar ook best leuk geloof ik he?Vond jullie kleine speurdemonstratie ook leuk trouwens
Mooie kleur en mooie uitstraling. Eva en Vera was helemaal niet zo'n slechte combi vond ik.
Ze lieten elkaar volledig links liggen wat ik zelf altijd het prettigst vind en best bijzonder voor een golden.
Ze hadden denk ik een gezamellijke liefhebberij bij dat water, dat schept een band
En nu we toch bezig zijn haha, ik vond het heel leuk Eva eens te zien! Lief en oplettend bekkie heeft ze

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Je wees me mijn plek jaLars schreef:Dan heb ik jou op de parkeerplaats gezien volgens mij? Wat is de kleur van je auto?blondie schreef: Blond blondie met een herder
Auto is grijs- en iemand heeft me ook bij het weggaan nog geattendeerd op een verdwenen bal... dank nog steeds daarvoor die krengen kosten zeven euro...
En Alma met jou heb ik gekletst even snel voor je met Reina aan de Ipo workshop mee moest doen
En ik deed geen demo speuren hoor
Maar aanleer fase waren we voorbij dus Charles was zo aardig om een leuk spoor voor haar en mij uit te lopen
- Moos
- Zeer actief
Maar dat was nog wel leuk om te zien dusblondie schreef: En ik deed geen demo speuren hoorvoor mij en Bluf was dit spoor ook een behoorlijke oefening.. ze heeft die dag voor het eerst een spoor van een vreemd persoon gelopen.. normaal loopt ze een spoor dat door mijzelf is uitgelopen
Maar aanleer fase waren we voorbij dus Charles was zo aardig om een leuk spoor voor haar en mij uit te lopen

-
blondie
- Zeer actief
haha ja eva en marc
die vergeet ik helemaal. die mocht ik ook meemaken de eerste workshop..
geweldig hoe die twee met elkaar omgaan en hoe jij bepaalt wat kan en niet.. oh wat was je blij dat longfields aankwam want je mijmering om hoe je eva alleen kon laten bij iemand vreemd was hilarisch
en aandoenlijk 
die vergeet ik helemaal. die mocht ik ook meemaken de eerste workshop..
geweldig hoe die twee met elkaar omgaan en hoe jij bepaalt wat kan en niet.. oh wat was je blij dat longfields aankwam want je mijmering om hoe je eva alleen kon laten bij iemand vreemd was hilarisch
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
blondie schreef: Je wees me mijn plek ja![]()
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Al was het wel kritiek, kritiek hoeft niet altijd als negatief opgevat te wordenblondie schreef:Ze is al eerder besproken.. Fien.. ik stond af en toe echt een beetje verbaasd eerlijk gezegd..en ik wil het niet als kritiek geven of wat ook, maar haar gedrag viel wel op en als er wat schermutselingen en uitvallen waren was het bij die tent.. las elders wel dat ze dit gedrag niet had verwacht.. maar toen ik op het eind Finn er ook even bij had met Bluf samen en Bowie en Fien schoten los.. was ik direct op mijn hoede en heb Finn en Bluf vrijwel direct daarna naar de auto gebracht.. ik vertrouwde het even niet meer .. vat het niet verkeerd op ik bedoel het echt niet lullig..
Nee, zoals het op die dag met haar ging heb ik totaal niet zien aankomen. Achteraf (achteraf is het altijd een koe in z'n kont kijken) bekeken zat ik ook niet op de meest ideale plek. Ja, wel ideaal v.w.b. schaduw e.d. maar ik zat aan de kant van het looppad van de kantine/w.c./BBQ/velden naar de andere velden. Er gebeurde in ieder geval veel rond de tent met mensen en honden Ook zit ik regelmatig te denken waar het vandaan komt waardoor ze 'zo was zoals die dag. Het is wel iets waar ik in de toekoms meer rekening mee moet houden.
Weet je nog wanneer Bowie en Fien losschoten? Ik kan het even niet plaatsen, vandaar. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn maar kan het me even niet herinneren. Als het is gebeurd kan ze niet verder zijn gekomen dan een halve meter. Was het niet alleen Bowie? Goed, maakt ook eigenlijk niet uit, het had niet mogen gebeuren als het is gebeurd.
Hopelijk hebben mensen ook de zeer leuke kanten van Fien gezien en niet alleen maar een grommende en blaffende tuttebel die dacht dat de tent en alles daaromheen van haar was.
Als ze niet aan de riem zit en we lopen gewoon is ze sowieso bij lange na niet zoals ze is als ze aangelijnd is dus hopelijk mag ik ooit nog weleens mee met een losloopwandeling zonder dat iedereen meteen afhaakt...
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.Tamara. schreef:Nee, zoals het op die dag met haar ging heb ik totaal niet zien aankomen. Achteraf (achteraf is het altijd een koe in z'n kont kijken) bekeken zat ik ook niet op de meest ideale plek. Ja, wel ideaal v.w.b. schaduw e.d. maar ik zat aan de kant van het looppad van de kantine/w.c./BBQ/velden naar de andere velden. Er gebeurde in ieder geval veel rond de tent met mensen en honden
Edit:
Frenk zegt dat dat goed is, mits haar grote zus meegaatAls ze niet aan de riem zit en we lopen gewoon is ze sowieso bij lange na niet zoals ze is als ze aangelijnd is dus hopelijk mag ik ooit nog weleens mee met een losloopwandeling zonder dat iedereen meteen afhaakt...
Laatst gewijzigd door Frenk op 26 aug 2009 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Tamara, ik vond Fien juist enorm leuk! Ik vind het een prachtdame die prima op haar plek te wijzen is als dat nodig is en aan de riem makkelijk te houden. Ze is lekker zacht ook. Ze doet me enorm denken aan mijn vorige hond, misschien dat ik haar daarom zo leuk vind. Ik hou wel van een dame met pit, ik zou zo een Fien in huis halen 
-
chrico
- Zeer actief
Ik vond Fien geweldig en was eigenlijk wel blij dat zij soms het achterste van haar tong liet zien. Dat mag, het is ook het ras en ja je zat niet op het slimste punt maar goed, dat weet je nu voor een volgende keer toch?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Moos
- Zeer actief
Fien is, voor zover ik haar heb meegemaakt, een prima vriendelijke hond (en super buffer voor irritante sluip-reuenTamara. schreef:
Hopelijk hebben mensen ook de zeer leuke kanten van Fien gezien en niet alleen maar een grommende en blaffende tuttebel die dacht dat de tent en alles daaromheen van haar was.
Als ze niet aan de riem zit en we lopen gewoon is ze sowieso bij lange na niet zoals ze is als ze aangelijnd is dus hopelijk mag ik ooit nog weleens mee met een losloopwandeling zonder dat iedereen meteen afhaakt...
Zo
Die plek was achteraf bekeken inderdaad wel giga in de loop, kan me goed voorstellen dat dat heel onrustig is voor een hond die toch hoort te waken.

- Mit
- Zeer actief
Lars zou ook zo een Fien nemen.
Even op de potentiele-rassen-na-huidige-honden-lijst zetten. *Hovawart*
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik had daar ook niet hoeven te gaan zitten met maar 1 van mn honden hoor, was het constant feest geweest :N:
Daar kwam constant iedereen langs lopen, ik denk het drukste punt van het hele veld :N:
Daar kwam constant iedereen langs lopen, ik denk het drukste punt van het hele veld :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Frenk
- Zeer actief
Jinx schreef:Lars zou ook zo een Fien nemen.

- Mit
- Zeer actief
Precies. Als wij er hadden gezeten met die witte was die tent nu stuk geweest en wij ookmalinois schreef:Ik had daar ook niet hoeven te gaan zitten met maar 1 van mn honden hoor, was het constant feest geweest :N:
(geintje. Denk dat hij hetzelfde had gedaan als Fien alleen nog effe een tandje dramatischer)
- Mit
- Zeer actief
Nee hoor. Lars is echt van de molossers en ik écht van de jachthonden....2 Honden houden is dus de oplossingFrenk schreef:Jinx schreef:Lars zou ook zo een Fien nemen.
Even op de potentiele-rassen-na-huidige-honden-lijst zetten. *Hovawart*Je gaat me nu toch niet vertellen dat jullie je kunnen vinden in 1 hond
![]()
- Qal
- Zeer actief
Het is me alleen te fluffy en de verkeerde rasgroep dus schrap maar meteen weer.Jinx schreef:Lars zou ook zo een Fien nemen.
Maak je maar niet druk Tamara, als er een volgende keer komt dan neem ik Quasar mee en dan valt die waarschijnlijk het meest op in negatieve zin.
Enige moment waar ik verbaasd over was was toen Fien met opgetrokken lip tegenover Cujo stond, dat was niet zo handig maar verder? Lekker boeiend.

- Tamara.
- Zeer actief
Grote zus gaat altijd meeFrenk schreef:Frenk zegt dat dat goed is, mits haar grote zus meegaat![]()
Frenk en Bram hondjes zijn echt favoriet bij Bowie! Lekkere stevige reutjes (stevig in de zin van tegen een stootje kunnen), niet te klein en niet te groot en Bowie is helemaal in haar element
-
blondie
- Zeer actief
nogmaals geen kritiek tamara, als ik er met honden had gezeten die alles ok vinden is het weer anders, het was echt op de afloop van alles waardoor ik zoiets had van ik haal Finn er ook even bij het is lekker rustig nu en ze, bowie en Fien waren met elkaar bezig, dan is het mijn angst dat een van de twee net even besluit te komen buurten bij Finn die en vive was en onder de pijnstillers en ook bluf in de vakantie even aangepakt had... vandaar dat ik zowiezo erg op mijn hoede was
maar het is een mooie meid en waaks en de volgende keer weet je dat je niet in een druk doorlooppad moet gaan zitten met haar
maar het is een mooie meid en waaks en de volgende keer weet je dat je niet in een druk doorlooppad moet gaan zitten met haar
- Frenk
- Zeer actief
Het was echt liefde op het eerste gezicht.Tamara. schreef:Grote zus gaat altijd meeFrenk schreef:Frenk zegt dat dat goed is, mits haar grote zus meegaat![]()
Fien moet toch iemand hebben waarop ze zich kan afreageren :N:
Frenk en Bram hondjes zijn echt favoriet bij Bowie! Lekkere stevige reutjes (stevig in de zin van tegen een stootje kunnen), niet te klein en niet te groot en Bowie is helemaal in haar elementHeb je haar ook nog horen piepen en kreunen?

- Tamara.
- Zeer actief
Al moet ik in de barende zon zitten met 30 graden, nooooit meer ga ik in de loop zitten, doe mij maar lekker een hoekje ergens achterafchrico schreef:dat weet je nu voor een volgende keer toch?
- Mit
- Zeer actief
Ha! Een Merit hond in rasgroep 2. Woehoe!Inge O schreef:hovawarten zijn toevallig ook wel mollossers hoorLars schreef:Het is me alleen te fluffy en de verkeerde rasgroepJinx schreef:Lars zou ook zo een Fien nemen.
Even op de potentiele-rassen-na-huidige-honden-lijst zetten. *Hovawart*![]()
.
- Tamara.
- Zeer actief
Elk nadeel heeft z'n voordeelMoos schreef:en super buffer voor irritante sluip-reuen![]()
- Tamara.
- Zeer actief
En ook niet fluffyInge O schreef:hovawarten zijn toevallig ook wel mollossers hoorLars schreef:Het is me alleen te fluffy en de verkeerde rasgroepJinx schreef:Lars zou ook zo een Fien nemen.
Even op de potentiele-rassen-na-huidige-honden-lijst zetten. *Hovawart*![]()
.
- Qal
- Zeer actief
*neem nog een pijnstiller Lars*Inge O schreef:hovawarten zijn toevallig ook wel mollossers hoor![]()
.
Snap ik wel de initiële aantrekkingskracht weer.
Dan is het me te fluffy.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Vond het knap dat je bleef zitten :N: Ik was na 10 minuten al gillend verhuistTamara. schreef:Al moet ik in de barende zon zitten met 30 graden, nooooit meer ga ik in de loop zitten, doe mij maar lekker een hoekje ergens achterafchrico schreef:dat weet je nu voor een volgende keer toch?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
chrico
- Zeer actief
Kom je volgende keer gewoon naast ons zittenTamara. schreef:Al moet ik in de barende zon zitten met 30 graden, nooooit meer ga ik in de loop zitten, doe mij maar lekker een hoekje ergens achterafchrico schreef:dat weet je nu voor een volgende keer toch?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Moos
- Zeer actief
Nadeel? Saar ziet alleen de voordelen hoor, die vraagt nog steeds wanneer zij een eigen Fien krijgtTamara. schreef:Elk nadeel heeft z'n voordeelMoos schreef:en super buffer voor irritante sluip-reuen![]()
![]()

- Mit
- Zeer actief
Was het voor wij daar kwamen zitten zoveel erger dan? Ik vond het echt heel erg meevallenmalinois schreef:Vond het knap dat je bleef zitten :N: Ik was na 10 minuten al gillend verhuistTamara. schreef:Al moet ik in de barende zon zitten met 30 graden, nooooit meer ga ik in de loop zitten, doe mij maar lekker een hoekje ergens achterafchrico schreef:dat weet je nu voor een volgende keer toch?
Ik zou gerust volgende keer weer op dezelfde plek gaan zitten met een Fien