waarschijnlijk is de strip van tafel gegleden en heeft ze hem zo te pakken gehad
Was goed geschrokken
Moderator: moderatorteam

idd kan mezelf wel voor mn kop slaan.Nanna schreef:Bah, wat vervelend. Hopelijk krijgt ze er verder geen last van.
Voordeel is wel dat jij nooit meer strips ibuprofen laat slingeren.

nee alleen 4 tabletten uit de strip gewurmtZoek stok! schreef:Heeft ze zo'n volledige strip naar binnen gewerkt? Dan ook maar goed letten op haar ontlasting of alles er uit komt.

Dat is best knap zeg. Wist helemaal niet dat die dingen lekker ruiken voor honden.Jeannettebo schreef:nee alleen 4 tabletten uit de strip gewurmtZoek stok! schreef:Heeft ze zo'n volledige strip naar binnen gewerkt? Dan ook maar goed letten op haar ontlasting of alles er uit komt.

Jeannettebo schreef:nee alleen 4 tabletten uit de strip gewurmt

Nou, van die hormonen zou ik ook schrikken :N: Ik vind medicijnen sowieso 'eng' qua opeten door dieren/kinderen.Tamara. schreef:Oeps... :N: Hopelijk heeft het dametje nergens last van en let je in het vervolg nóg beter opFien heeft een keer een stripje van de pil te pakken gehad en opgegeten :N: Gelukkig had ze toen nergens last van maar het is toch iets anders dan ibuprofen.

Jeannettebo schreef:idd kan mezelf wel voor mn kop slaan.Nanna schreef:Bah, wat vervelend. Hopelijk krijgt ze er verder geen last van.
Voordeel is wel dat jij nooit meer strips ibuprofen laat slingeren.
Mijn vorige DA schreef Ibuprofen uit voor hondenHutch schreef:Oh das schrikken!
Hopelijk krijgt ze er geen last van, want Ibuprofen is vervelend voor honden
Ik weet dat er in het verleden dierenartsen waren die dit voorschreven. Maar een grotere hoeveelheid ibuprofen kan maagzweren en nierproblemen geven.tervueren milo schreef:Mijn vorige DA schreef Ibuprofen uit voor hondenHutch schreef:Oh das schrikken!
Hopelijk krijgt ze er geen last van, want Ibuprofen is vervelend voor honden![]()

En ibuprofen hoorde dan ook met een maagzuurremmer gecombineerd te worden, omdat ibuprofen de slijmlaag op de maagwand afbreekt.Hutch schreef:Ik weet dat er in het verleden dierenartsen waren die dit voorschreven. Maar een grotere hoeveelheid ibuprofen kan maagzweren en nierproblemen geven.tervueren milo schreef:Mijn vorige DA schreef Ibuprofen uit voor hondenHutch schreef:Oh das schrikken!
Hopelijk krijgt ze er geen last van, want Ibuprofen is vervelend voor honden![]()

Was ook geen kritiek op jou of je dierenarts (hoewel ik teruglezend wel snap dat dat zo overkwam, sorry) maar het verbaast me een beetje omdat het niet logisch op me overkomt.Jeannettebo schreef:@casey, mijn dierenarts heeft met een gifcentrum voor dieren overlegd, omdat het er 4 waren zou het braken erger zijn dan wat er nu vooralsnog gebeurde
ik moest alles goed in de gaten houden en zodra er iets veranderde aan de bel trekken, heb een lijstje gekregen waar ik op moest letten.
Mijn da heeft naar mijn mening niet op eigen houtje wat uitgeprobeert maar deskundig advies ingewonnen, meer kan ik toch niet doen op dit moment