complimenten voor de organistie, de fotograven en natuurlijk de deelnemers,
jammer dat ik er niet bij kon zijn, hoop de volgende keer wel....

Moderator: moderatorteam
Tamara/Bayko schreef: Voor herhaling vatbaar?
Als je Slettie maar meeneemt.Brigitte schreef:Het was echt een super leuke dag, wij zijn er zeker weer bij de volgende keer
Geen idee, is ook 100 km van mij vandaanMizzsylver schreef:als jij daar een terrein weet is het vast wel te regelenElly* schreef:Als het meer richting Apeldoorn/Amersfoort is, kom ik ook.
Dat hoop ik wel, ik zou het leuk vinden als je er een volgende keer bij zou zijn. En Elly natuurlijk ook maar die zie ik wel vaker.renee-uk schreef:Ben het helemaal eens met iedereen, ook ik zit te hele dag al te genieten van de foto's en de bijbehorende verhalen en verbijt me dat het niet net en week eerder was.
Maar wie weet heb ik een volgende keer meer geluk
Nog dichterbij???Ariane schreef:Ik heb bij een heleboel topics iets geschreven, maar maak graag gebruik van dit topic om te zeggen dat ik ze allemaal erg leuk vind met erg leuke foto's!
Als het een volgende keer dichterbij is kom ik zeker kijken
Wilde net zeggen, het viel me hardstikke mee qua afstand... Alleen was ik op de terugweg eigenlijk een beetje veel te moe om auto te rijden...Inge schreef:Nog dichterbij???Ariane schreef:Ik heb bij een heleboel topics iets geschreven, maar maak graag gebruik van dit topic om te zeggen dat ik ze allemaal erg leuk vind met erg leuke foto's!
Als het een volgende keer dichterbij is kom ik zeker kijken
Het was iets meer dan een half uurtje van jou af![]()
Ik vond het ideaal.....uurtje rijden is voor mij ook weleens lekker![]()
Die mag altijd mee, das m'n meisjeLars schreef:Als je Slettie maar meeneemt.Brigitte schreef:Het was echt een super leuke dag, wij zijn er zeker weer bij de volgende keer
Zeker mee eens! Als het eens gehouden wordt in najaar of voorjaar dan kan ik mijn meiske zeker weten meenemen. Die pakt iedereen inFrenk schreef:Wij zijn ook zeker weer van de partij een volgende keerEn wat mij betreft hoeft dat geen jaar te duren
Volgens mij heb ik Bunker totaal genegeerd schiet me ineens te binnen? :N:Brigitte schreef:Die mag altijd mee, das m'n meisje
Dit had mijn tekst kunnen zijnbilly schreef:Wat een geweldige foto's allemaal![]()
Ik durfde de autorit met mijn autootje niet aan, maar ik kan zo evengoed meegenieten van jullie mooie dag.
Superleuk om te zien, de workshops, complimenten voor de organisatie en iedereen die eraan heeft meegwerkt om er zo'n gave dag van te maken.
Als het weer komt zijn wij ook van de partij.