allemachtig wat een aandacht! echt helemaal te gek

Moderator: moderatorteam
Tnx voor het compliment!renee-uk schreef:
allemachtig wat een aandacht! echt helemaal te gek
He mijn lekkere ventjeLongFields schreef:Ik heb zelf ook wel wat foto's gemaakt van Sting en Arline, hopelijk zijn die beter gelukt dan.maart schreef:LongFields schreef:Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Voorlopig hebben Sting en Tapas nog niet echt het IPO-talent van hun vader geërfd, maar volgens de man die de IPO workshop gaf (sorry, ben zijn naam vergeten) was het niet ongebruikelijk dat pups nog niet direct vol in de jute zak gingen hangen.
Dus er is nog hoop.
jawel, maar die zijn helaas niet zo goed geluktHad ik ene waarop hij prachtig attentvol volgt, is die helemaal wazig
![]()
![]()
Dit is toch eentje, maar hij toont hier zo ongeïnteresseerd, terwijl dit niet het geval was :N:
Hij volgde inderdaad hele stukken al heel mooi vond ik. Knap werk Arline!
Mizzsylver schreef:oooohh was jij er ook, toen je wegliep van het afliggen bij de demo zei ik nog tegen mn buuf jemig dat is een joekel van een mechelWas dat dus Fax
haha nu weet ik het ook weerMizzsylver schreef:oooohh was jij er ook, toen je wegliep van het afliggen bij de demo zei ik nog tegen mn buuf jemig dat is een joekel van een mechelWas dat dus Fax
tuurlijk altijd goed..maart schreef:Mizzsylver schreef:oooohh was jij er ook, toen je wegliep van het afliggen bij de demo zei ik nog tegen mn buuf jemig dat is een joekel van een mechelWas dat dus Fax
Jep, dat was mijn venteke![]()
Het was voor hem een prima training op het afliggen onder (heel veel) afleiding
nu zie ik het BH-examen helemaal zitten
![]()
nog eens thx Fenella dat ik hem mocht af leggen