Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lars schreef:Wat een drama van mijn wederhelft, het valt best mee hoor. Gisteren de hele dag nog mee kunnen lopen (was alleen even misselijk toen ik het veld weer opstapte) en vandaag gewoon netjes aan de arbeid gegaan.
Enige vervelende is dat spierbalsem niet werkt (even iets warms/kouds zou wel lekker zijn) door de zwelling dus als iemand nog een helder ander idee heeft?
Ach en dan zit ik je nog te plagen ook je deed het juist zo goed met FritZ op dat incidentje na dan ik zou nog even doorgaan met de coldpacs. Je kan proberen de zwelling met wat arnica zalf voorzichtig naar boven weg te wrijven.
Gelukkig heb jij mijn blamage met Lijfje niet gezien
Goh....je zou bijna zeggen dat je het KNPV-pak hebt aangehad
Lijkt in ieder geval flink beurs. Arnica-zalf oid zal vast helpen, maar over een paar dagen is het vast al geel
alm@ schreef:
Gelukkig heb jij mijn blamage met Lijfje niet gezien
Vertel
Bordje eten halen binnen. Denken dat dat makkelijk kan met een hond met korte pootjes aan de riem Lijfje rook vleesje, zette zich af en sprong bijna tot mijn verbijstering een saladebak in :N: iewat dommig grijnzend plukte ik haar van tafel af en toen dook ze in de lege dozen onder de tafel waar mevrouw afgekloven botjes vond die Maryanne buiten uit het bekkie graaide omdat ik mijn bordje-vol zo gauw nergens neer kon zetten
Heb je ook wel eens gegeten met een smekend Lijfje-gezicht voor je snufferd?
Zoek stok! schreef:
En nu ik toch bezig ben. Ik heb de uitslag van de agilitywedstrijd hier niet, maar uit m'n hoofd heeft Suzanne met Sjefke de beginnerswedstrijd gewonnen. Suzanne met Sorbonne was volgens mij tweede en Sander met Ziva derde, of het was net andersom....
Nee, je hebt het helemaal goed, Suus was met Sorbonne tweede en Sander met Ziva derde.
Helaas, die tijden heb ik niet meer. Ze stonden allemaal op briefjes, maar toen ik wegging heb ik dat allemaal door elkaar in de auto gegooid. Het was toen een explosie van papiertjes en die zijn de prullenbak in gegaan
"Fritz doet dadelijk toch ook mee met de behendigheid?"
"niet dat ik weet hoor"
"Oh ik dacht dat ik hem op de lijst had zien staan......."
"Ik weet het niet, ik dacht van niet"
"Jij bent toch Lars toch??"
JML schreef:Had je nog een moment van twijfel Lars?
Ik vergeet gewoon alles als Merit niet in de buurt is. (met ook maar dan is mijn agende tenminste bij me)
Als ik had getwijfeld dan had ik me niet ingeschreven. Dingen zoals dit is dan pech maar ik zit regelmatig onder de plekken door Quasar of de hond van de achterburen. (pitbullachtig ding)
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Rosa schreef:
Wat mij het meeste van de dag is bij gebleven... toch wel de ervaring om eens een hond aan je arm te hebben hangen Eén tip doe dit nooit met korte broek aan zit nu onder de blauwe plekken op mijn been maar het was de ervaring waard Ik wil Fenella en de andere bedanken dat dit kon en mocht! Mocht iemand nog heel toevallig een foto hiervan hebben dan hoor ik het graag.
was jij dat?? :N: Ik vroeg het me al af... wat een krassen :N:
alm@ schreef:Bordje eten halen binnen. Denken dat dat makkelijk kan met een hond met korte pootjes aan de riem Lijfje rook vleesje, zette zich af en sprong bijna tot mijn verbijstering een saladebak in :N: iewat dommig grijnzend plukte ik haar van tafel af en toen dook ze in de lege dozen onder de tafel waar mevrouw afgekloven botjes vond die Maryanne buiten uit het bekkie graaide omdat ik mijn bordje-vol zo gauw nergens neer kon zetten
Heb je ook wel eens gegeten met een smekend Lijfje-gezicht voor je snufferd?
, ze kan heul goed op tafels springen inderdaad . wat een doos is het toch!
hier thuis schooit ze overigens niet, maar ze mag het dus blijkbaar graag uitproberen .
JML schreef:
"Fritz doet dadelijk toch ook mee met de behendigheid?"
"niet dat ik weet hoor"
"Oh ik dacht dat ik hem op de lijst had zien staan......."
"Ik weet het niet, ik dacht van niet"
"Jij bent toch Lars toch??"
Demi schreef:Jee Lars dat ziet er niet al te best uit Zal je niet meer pesten met je snoekduik naar Fritz.
Tot nu toe nog geen foto's voorbij zien komen van mijn Fritz en Kiefer actie
Valt wel op he, allemaal honden van Jes, Lijfje, Fritz en Kiefer
totaal reddeloos en stuurloos zonder mijn bezielende leiding................
Het was wel gajes ja Ik begon heel geduldig met Fritz en tegen de avond was het: "Nee zeikerd, je mag niet naar mama. Je moet het met mij doen. Lullig hè?" :N: :N: :N:
Ik bedenk me ineens dat Fritz me wel heel erg niet leuk vond. Niet alleen stond hij te janken om mama, op den duur was hij ook door het dolle heen zo blij als Lars terug kwam bij hem
alm@ schreef:Heb je ook wel eens gegeten met een smekend Lijfje-gezicht voor je snufferd?
Dan smelt je toch?
Demi schreef:Jee Lars dat ziet er niet al te best uit Zal je niet meer pesten met je snoekduik naar Fritz.
Ik ben niet zielig. Er hangt alleen een lillende zak aan mijn arm.
Tot nu toe nog geen foto's voorbij zien komen van mijn Fritz en Kiefer actie
Er staan helemaal geen bloopers op film volgens mij.
Valt wel op he, allemaal honden van Jes, Lijfje, Fritz en Kiefer
Jessica geeft echt nooit meer een lijn uit handen. :N:
Maar Jes, het was onze eigen schuld, in alle 3 de gevallen.
dank dank . ja hoor, als jullie nog willen althans :N:
Nou ik durf niet meer hoor, Lijf en Fritz maar huilen om mama en Kiefer die me ineens met een noodgang achter een uitgebroken Fritz aanrukt Ten eerste stond ik zwaar voor schut en ten tweede is mijn arm 2 meter langer
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Jinx schreef:
Het was wel gajes ja Ik begon heel geduldig met Fritz en tegen de avond was het: "Nee zeikerd, je mag niet naar mama. Je moet het met mij doen. Lullig hè?" :N: :N: :N:
groot gelijk. op een gegeven moment wéét je het wel he
Demi schreef:
Nou ik durf niet meer hoor, Lijf en Fritz maar huilen om mama en Kiefer die me ineens met een noodgang achter een uitgebroken Fritz aanrukt Ten eerste stond ik zwaar voor schut en ten tweede is mijn arm 2 meter langer
Was dat toen Fritz vanuit de tent er vandoor speerde, onze richting uit?
Ik zag opeens een steigerende en kronkelende Fritz die zich uit zowel een halsband als een tuig wist te bevrijden en die kwam keihard onze richting uit, omdat hij daar Jessica had gezien. Ik riep nog heel hard "Jessica, daar komt Fritz"!
Jinx schreef:Ik bedenk me ineens dat Fritz me wel heel erg niet leuk vond. Niet alleen stond hij te janken om mama, op den duur was hij ook door het dolle heen zo blij als Lars terug kwam bij hem