Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Haha die ene hindernis die Rein goed nam terwijl ik met hem liep, staat er ook op En Brammetje vond het maar niks. Het was al zo warm en dan stond ik een beetje aan de kant te staan. Stom.
Erg mooie foto's. Sonja vond ik weer een genot met haar honden, ze heeft zo'n leuke band met die groep.
Zoek stok! schreef:Haha die ene hindernis die Rein goed nam terwijl ik met hem liep, staat er ook op En Brammetje vond het maar niks. Het was al zo warm en dan stond ik een beetje aan de kant te staan. Stom.
Erg mooie foto's. Sonja vond ik weer een genot met haar honden, ze heeft zo'n leuke band met die groep.
Ik vond dat Bram wel ontzettend lief naar jou toegehobbeld kwam "jij bent mijn baas toch "
LongFields schreef:Gave serie!
Linda moet hier maar gauw komen kijken, ziet ze éindelijk foto's van een van haar honden.
oh, ik heb er nog veel meer van bram, en ook van linda hoor . ja. zo gaat dat. ik heb mijn eigen honden er ook helemaal niet opstaan en ben ze ook nog bijna niet tegen gekomen. maar nu heb ik zelf ook alleen maar foto's gemaakt van de agility, achteraf had ik nog graag foto's gemaakt van het pakwerk, maar ja .
Zoek stok! schreef:
Wat leuk dat je dat zegt Linda
dat is gewoon zo en dat mag best gezegd worden. ik vind het knap dat je in je eentje met al die honden komt en dat ze nog braaf op je blijven wachten ook aan de (1?) pin
edit: tiepgriep
Laatst gewijzigd door Hutsje op 24 aug 2009 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Moos schreef:
Ik vond dat Bram wel ontzettend lief naar jou toegehobbeld kwam "jij bent mijn baas toch "
Ja wel schattig he, terwijl hij Marye toch goed kent.
In tegenstelling tot Caja die werkelijk met iedereen een parcours loopt
Bram vond het vooral heel stom dat je met Rein liep, gillen
En met mij lopen was dit keer geen succes
Gelukkig kon ik Jente nog even lenen
O ja, vond Bram het maar niks? Heb het helemaal niet gehoord, erg he. Het lag niet alleen aan jou, van Bram hoor. Hij vond het ook gewoon veel te warm, dat zag ik wel aankomen
Hutsje schreef: ja. zo gaat dat. ik heb mijn eigen honden er ook helemaal niet opstaan en ben ze ook nog bijna niet tegen gekomen. maar nu heb ik zelf ook alleen maar foto's gemaakt van de agility, achteraf had ik nog graag foto's gemaakt van het pakwerk, maar ja .
Achteraf had ik mijn toestel gewoon bij iemand in de handen moeten drukken. Niet aan gedacht.
Hutsje schreef: ja. zo gaat dat. ik heb mijn eigen honden er ook helemaal niet opstaan en ben ze ook nog bijna niet tegen gekomen. maar nu heb ik zelf ook alleen maar foto's gemaakt van de agility, achteraf had ik nog graag foto's gemaakt van het pakwerk, maar ja .
Achteraf had ik mijn toestel gewoon bij iemand in de handen moeten drukken. Niet aan gedacht.
Ik was ook heel blij dat Eva, mijn vriendin, met me mee wilde. Zij fotografeert zelf ook vrij vaak en weet hoe ze met mijn camera om moet gaan. Dus terwijl ik aan de workshops en agilitywedstrijd meedeed, kon zij mooi foto's maken. Ik was alleen vergeten van tevoren tegen haar te zeggen dat ik het ook wel leuk vond als ze de andere deelnemers op de kiek zette.
Later vroeg ze me dat nog en heb ik gezegd dat ik dat juist leuker zou vinden.
De portretfoto's heb ik bijna allemaal zelf gemaakt tussen de bedrijven door.
had ik ook kunnen doen maar degene die in aanmerking kwam(en) had een van mijn honden vast . en ik bedacht vanmorgen vroeg dat ik mooi de kans gemist had om foto's van het pakwerk te maken. nou ja, volgende keer maar. ik was trouwens ook wel blij dat ik op een gegeven moment gewoon even kon zitten want het was behoorlijk intensief, 4 workshops, 3 honden mee waar je toch op let al heeft een ander ze vast.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.