pfff, vertel mij wat. mijn arm is 2 meter langerLiving XL schreef:Amiga was zoals het haar betaamt, weer heerlijk in trek bij de mannen...![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
pfff, vertel mij wat. mijn arm is 2 meter langerLiving XL schreef:Amiga was zoals het haar betaamt, weer heerlijk in trek bij de mannen...![]()
![]()
Goed hoor, pleisters doen wonderen.Bas Rouge schreef:Ja verdikkie, dat was even minder. Hoe gaat het met de hand van je vriend?antheman schreef:Het was heel erg leuk. Wel erg warm en de parasol waaide uit zijn voegen.Oeps
Strakke organisatie, goede sfeer en leuke dingen!
Echt top!
Kees deed het geweldig. Guusje trok het op t laatst niet meer en we hadden beter voor de BBQ weg kunnen gaan.
Dat vonden meer mensen, ik heb het heel vaak gehoordBas Rouge schreef:Kaiou was veel kleiner dan ik had verwacht
Nou zeg, wat een knoeperd.Bas Rouge schreef:Fax is echt heel hoog
Haha...dat is voor het eerst dat Biène klein gevonden wordt.Bas Rouge schreef:Kaiou was veel kleiner dan ik had verwacht, net als trouwens Bakkie, Bedan, Biene en Jamey.
Ik herkende je in eerste instantie niet meteen met dat korte haarMol schreef:al met al leuk dagje, weer eens een paar bekende koppen gezien, en een shitload nieuwe
Over een jaar pas? Volgens mij kunnen we ook best iets fabrieken met van die terrasheaterscloris schreef:maare volgend jaar weer?
Inge schreef:Ik herkende je in eerste instantie niet meteen met dat korte haarMol schreef:al met al leuk dagje, weer eens een paar bekende koppen gezien, en een shitload nieuwe
Je moet natuurlijk niet te veel willen hè?Frenk schreef:Over een jaar pas? Volgens mij kunnen we ook best iets fabrieken met van die terrasheaterscloris schreef:maare volgend jaar weer?En volgens mij zouden de hondjes een lagere temperatuur niet erg vinden
(en ik ook niet
)
Ik vond het echt ideaal geregeld zo en heel leuk! Hoe gaat het met Fritz? Is ie al een beetje uitgeslapen van alle indrukken die hij gisteren heeft opgedaan?Hutsje schreef:super dat je hem onder je hoede wilde nemen, en ook kief en lijf af en toe! anders had ik hem niet mee kunnen nemen, dus nogmaals heel erg bedankt, en jij ook merit![]()
Ben jij een beetje uitgeslapen van al die indrukken?Lars schreef:Ik vond het echt ideaal geregeld zo en heel leuk! Hoe gaat het met Fritz? Is ie al een beetje uitgeslapen van alle indrukken die hij gisteren heeft opgedaan?Hutsje schreef:super dat je hem onder je hoede wilde nemen, en ook kief en lijf af en toe! anders had ik hem niet mee kunnen nemen, dus nogmaals heel erg bedankt, en jij ook merit![]()
ja stom he maar het had best een beetje gekunt toch kan haar alleen van een foto vond jou ook veel leuker hoorCarma schreef:Ik vond het heel erg leuk om je eens te ontmoeten Twink! En nee, ik ben inderdaad niet Lars zijn vrouw![]()
![]()
Lars; ik vind jou en Frits een geweldig duo .....![]()
Thanks, het ging voor een gelegenheidsduo ook best aardig vond ik zelf.Carma schreef:Lars; ik vind jou en Frits een geweldig duo .....![]()
Oh de conditie is er inmiddels wel weer, op dat vlak heeft het stoppen inmiddels zijn vruchten afgeworpen. Dit ga ik nog vaker horen he? Van alle mensen die het misschien gezien hebben zit net Alma daar weer tussen, ik heb ook altijd pech. :N:alm@ schreef: Ben jij een beetje uitgeslapen van al die indrukken?ik zie je nog racen achter FritZ aan
Grappig dat je dat zegt, want het schoot inderdaad even door m'n hoofd. Zo van: er was toch iets met Sorbonne, of haal ik nou honden door de war?P!nki schreef:
Sorbonne... die heeft zich werkelijk waar van zijn beste kant laten zien... en ik, ik ik geloof dat ik nooit meer een kwaad woord
over hem kan zeggen op het forum, want dan zegt iedereen 'ja, maar dat was toch die lieverd op de doe dag" Hij speelt het in ieder geval slim...
:lol:
alm@ schreef:Ben jij een beetje uitgeslapen van al die indrukken?Lars schreef:Ik vond het echt ideaal geregeld zo en heel leuk! Hoe gaat het met Fritz? Is ie al een beetje uitgeslapen van alle indrukken die hij gisteren heeft opgedaan?Hutsje schreef:super dat je hem onder je hoede wilde nemen, en ook kief en lijf af en toe! anders had ik hem niet mee kunnen nemen, dus nogmaals heel erg bedankt, en jij ook merit![]()
ik zie je nog racen achter FritZ aan
Hahahaha Sorbonne kan heeeel erg lief zijn, en hij kan heeeeel goed luisteren. Als zijn kop er naar staatZoek stok! schreef:Grappig dat je dat zegt, want het schoot inderdaad even door m'n hoofd. Zo van: er was toch iets met Sorbonne, of haal ik nou honden door de war?P!nki schreef:
Sorbonne... die heeft zich werkelijk waar van zijn beste kant laten zien... en ik, ik ik geloof dat ik nooit meer een kwaad woord
over hem kan zeggen op het forum, want dan zegt iedereen 'ja, maar dat was toch die lieverd op de doe dag" Hij speelt het in ieder geval slim...
:lol:
Inge schreef:Ik herkende je in eerste instantie niet meteen met dat korte haarMol schreef:al met al leuk dagje, weer eens een paar bekende koppen gezien, en een shitload nieuwe
Dit gebeurde dus om de hond een winnaarservaring te geven. Ze worden er veel sterker van. De drang naar het slachtoffer word zo ook veel groter.massam schreef:wij vinden het wel heel jammer dat we geen foto hebben kunnen maken van inge die keer op keer achter border AJ aangesleurd werdwe moesten té hard lachen om te fotograferen
super atletisch en sexy inge!!
Kaiou schreef:Dat vonden meer mensen, ik heb het heel vaak gehoordBas Rouge schreef:Kaiou was veel kleiner dan ik had verwacht
Nou zeg, wat een knoeperd.Bas Rouge schreef:Fax is echt heel hoog
Ik zal Maart en Fax in het voorbij gaan, maar herkende ze niet(sorry Maart
).
verrassingmassam schreef:Inge schreef:Ik herkende je in eerste instantie niet meteen met dat korte haarMol schreef:al met al leuk dagje, weer eens een paar bekende koppen gezien, en een shitload nieuwe
dat had ik ook tot ie over rommel begon
ja was leuk je weer eens te zien, met die grote pluizebollen om je heenchrico schreef:ik ook niet. Word op ijn schouder getikt, meneer doet zijn zonnenbril af en nog valt het muntje niet. Ineens, jeeeeeeeee Patrick, leuk dat je er ook bent
Mol schreef:
verrassing![]()
Aan mij moeten vragen.massam schreef:Mol schreef:
verrassing![]()
vind je dat gek! ik ken alleen foto's van jou met lange haren in een staart of niet en dan komt er ineens een jij aanlopenjij lijkt helemaal niet op mol, dus hoe moet ik dat dan weten
M@ri@nne schreef:Aan mij moeten vragen.massam schreef:Mol schreef:
verrassing![]()
vind je dat gek! ik ken alleen foto's van jou met lange haren in een staart of niet en dan komt er ineens een jij aanlopenjij lijkt helemaal niet op mol, dus hoe moet ik dat dan weten