Wij zijn ook weer thuis. Ik heb eigenlijk veel te weinig mensen gesproken en honden leren kennen, maar ik herkende wel bijna allle honden.
De sfeer was top en het was een enorm gezellige dag. Echt geweldige organisatie Linda! En de workshopleiders ook die in de hitte steeds weer met veel plezier en enthousiasme hun ding deden. De demo's waren erg leuk om te zien...vooral de reddingshonden workshop.
Yanthe heeft 4 workshops gedaan, maar was bij de laatste eigenlijk wel echt op....ze zag zelf de bal niet meer als beloning (speuren) :N:
Bonha zou er drie doen, maar had het al zwaar na de behendigheid, wat ze overigens ge-wel-dig vond! Helemaal super vond ze het. Yanthe trouwens ook, dus ik ben kei-trots op mijn dames die allebei nog nooit kennis hadden gemaakt met agility en toch zomaar deden alsof ze nooit anders gedaan hadden!!

Jammer dat het voor Bonha echt geen mogelijkheid is.
Na het speuren was de koek op en ging ze zelfs uitvallen (van de pijn) dus heb ik haar een tramadol gegeven en verder heel rustig gehouden. Ik ben erg tevreden want het gaat goed en ze is denk ik niet al te zeer achteruit gegaan. En die intens genietende blik dat ze nu eindelijk over de toestellen mocht (ze heeft behendigheid wel gezien namelijk, op briard weekends, maar ze mocht vanwege haar rug nooit meedoen) waar ze al die jaren al zo graag overheen wilde.......die staan in mijn geheugen gegrift....mijn geweldige heldin
De IPO workshop heb ik dus met Bonha gelaten voor wat het is.
Ook Yanthe vond denk ik de behendigheid veruit het leukst. Ook voor haar de allereerste keer (zelfs niet gezien itt Bonha) en ze deed het al met zoveel ferve en plezier dat ik denk dat wij maar een trainingslocatie gaan zoeken!
Jammer dat ik zo veel mensen nog niet gesproken heb, maar een heel aantal ook wel en het was heel erg gezellig. Bedankt voor een superdag!