Voor Fax was het afliggen tijdens de demo een prima training, het was zijn eerste keer vreemd veld en dan met nog zoveel onbekende honden en uitdagingen, schitterend verlopen

en wat gedragen die Nederlandse honden zich netjes zeg

Moderator: moderatorteam
Je was ineens weg ja.Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaal
Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaal
marye schreef:Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Je bent wel je prijs misgelopen, maar die moet als het goed is nog bij je terecht komen.
Beste talent voor agility
Nogmaals sorry dat ik bijna aan de haal ging met het geluksplukjesirene schreef:Het was een geweldige dag! Bedankt organisatie voor al het werk!!!![]()
De hondjes en ik hebben genoten. Vond het echt super gezellig ook!
Oh echt waar wat jammermarye schreef:Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Je bent wel je prijs misgelopen, maar die moet als het goed is nog bij je terecht komen.
Tiny schreef:Nogmaals sorry dat ik bijna aan de haal ging met het geluksplukjesirene schreef:Het was een geweldige dag! Bedankt organisatie voor al het werk!!!![]()
De hondjes en ik hebben genoten. Vond het echt super gezellig ook!![]()
Maar je was wel retesnel met reageren
Haha nou idd, ze ging gewoon over alles heen wat er stond maakte niet uit hoe :N:Demi schreef:marye schreef:Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Ja die Elektra had er echt zin in bij agility! Ze heeft ook iets nieuws toegevoegd aan agility, nl tunnel springen
IkJinx schreef:Wie was Tiny?
Ik was trouwens erg onder de indruk van je honden, ze zijn prachtig en voelen heerlijk aansirene schreef:Tiny schreef:Nogmaals sorry dat ik bijna aan de haal ging met het geluksplukjesirene schreef:Het was een geweldige dag! Bedankt organisatie voor al het werk!!!![]()
De hondjes en ik hebben genoten. Vond het echt super gezellig ook!![]()
Maar je was wel retesnel met reageren
Ja, als je maar vaak genoeg zegt dat het een gelukspluk is ga je het zelf geloven en dan wil je hem echt niet meer weg hebben hè ?!
![]()
Ik heb nu pas door trouwens dat jij Tiny was