Ja, die was ik binnen 5 minuten kwijtJinx schreef:En sommigen hadden nog wel zo'n mooie naamsticker. Hele dag trouw mee rondgelopenInge schreef: Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.

Moderator: moderatorteam
Ja, die was ik binnen 5 minuten kwijtJinx schreef:En sommigen hadden nog wel zo'n mooie naamsticker. Hele dag trouw mee rondgelopenInge schreef: Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.
Rennen, binnen bereik komen, lijn pakken en jezelf laten vallen. Het is er eentje uit de how to stop a power dog 101 en een beetje overbodig voor een hond ah la Fritz maar ik had hem idd mooi wel.Demi schreef:Ja je kan leuk duiken Lars hahaha, maar je had Fritz wel he
haha ja je ging echt snel en dat in die warmteLars schreef:Rennen, binnen bereik komen, lijn pakken en jezelf laten vallen. Het is er eentje uit de how to stop a power dog 101 en een beetje overbodig voor een hond ah la Fritz maar ik had hem idd mooi wel.Demi schreef:Ja je kan leuk duiken Lars hahaha, maar je had Fritz wel he![]()
Tweede keer is Jorda achter hem aan gegaan.
Ik vond het super leuk om jullie weer eens te zienDemi schreef:Inge schreef:Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend???Demi schreef:
hahahaha nou dit zou mijn verslag kunnen zijn! Ik ben zo zwart en goor dat ik net eens normal op de bank kan zittenGa nu ook maar even alles van me af spoelen. Ben ook echt vreselijk rood
![]()
Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.
Ja volgens mij wel, dat was die zeer nat kussende Rottweiler Cujo
Hij heeft nu alleen iets geblesseerd in zijn arm. Even afwachten of het een verrekking is of een scheurtjeDemi schreef:
haha ja je ging echt snel en dat in die warmte
Ja vonden wij ook!Brigitte schreef:Ik vond het super leuk om jullie weer eens te zienDemi schreef:Inge schreef:
Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend???![]()
Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.
Ja volgens mij wel, dat was die zeer nat kussende Rottweiler Cujo
Serieus? Dat is minder.... Hoop maar op iets wat snel over is!Jinx schreef:Hij heeft nu alleen iets geblesseerd in zijn arm. Even afwachten of het een verrekking is of een scheurtjeDemi schreef:
haha ja je ging echt snel en dat in die warmte
Ja dat zegt ie dan ook niet even, dan had ik Fritz gewoon bij me kunnen houden. Want dat ging uiteraard helemaal prima tussen Fritz en mijDemi schreef:
Serieus? Dat is minder.... Hoop maar op iets wat snel over is!
Jinx schreef:Ja dat zegt ie dan ook niet even, dan had ik Fritz gewoon bij me kunnen houden. Want dat ging uiteraard helemaal prima tussen Fritz en mijDemi schreef:
Serieus? Dat is minder.... Hoop maar op iets wat snel over is!![]()
Ach, hij is stoer en hij vond Fritz te leuk om hem weer af te geven
Ja verdikkie, dat was even minder. Hoe gaat het met de hand van je vriend?antheman schreef:Het was heel erg leuk. Wel erg warm en de parasol waaide uit zijn voegen.Oeps
Strakke organisatie, goede sfeer en leuke dingen!
Echt top!
Kees deed het geweldig. Guusje trok het op t laatst niet meer en we hadden beter voor de BBQ weg kunnen gaan.
Was een leuke afleidingsmanoevre maar je had het erg snel in de gatenmaar ja oke dat heb je als mensen die met Jacky s horen te lopen ineens met iemand zijn lijfje lopen
dan raak ik natuurlijk van slag
Welnee johMaryanne bleef maar rondzwalken met die camera voor Noor
In tegenstelling tot...Demi schreef:maar je had Fritz wel he
super dat je hem onder je hoede wilde nemen, en ook kief en lijf af en toe! anders had ik hem niet mee kunnen nemen, dus nogmaals heel erg bedankt, en jij ook meritLars schreef:Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop.twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like![]()
Die valpartij was gewoon een ter aarde storting om Fritz te stoppen, die peerde hem bij agility.![]()
Leuk beest, zo'n beetje de hele dag bij me gehad en hoewel mama heilig is ging het toch heel goed. Jessica, super dat ik hem mocht lenen!
bonnie rulesP!nki schreef:Erg leuke dag inderdaad. Organisatie hartstikke bedankt. Het was echt top geregeld!.
Ondanks de erg lange dag ( net pas weer thuis) heb ik me prima vermaakt.
Sorbonne... die heeft zich werkelijk waar van zijn beste kant laten zien... en ik, ik ik geloof dat ik nooit meer een kwaad woord
over hem kan zeggen op het forum, want dan zegt iedereen 'ja, maar dat was toch die lieverd op de doe dag" Hij speelt het in ieder geval slim...
:lol:
Bas Rouge schreef: Van Sorbonne is er veel, wat een lang end hond en wat was ie braaf en wat deed ie de agility goed.
Maryanne schreef:Welnee johMaryanne bleef maar rondzwalken met die camera voor Noor![]()