Daar mot je voor betalechrico schreef:ik wil ook een kale![]()

Moderator: moderatorteam
Daar mot je voor betalechrico schreef:ik wil ook een kale![]()
Rosita is op zoek naar een hond die zij mee wil nemen dus in ruil daarvoor mag zij hem plukkenMarion. schreef:Daar mot je voor betalechrico schreef:ik wil ook een kale![]()
Ja, voor wat hoort wat. Da's waarchrico schreef:Rosita is op zoek naar een hond die zij mee wil nemen dus in ruil daarvoor mag zij hem plukkenMarion. schreef:Daar mot je voor betalechrico schreef:ik wil ook een kale![]()
Ik doe Bunker in een bench dat is het veiligstJeannettebo schreef:idd en als ik met Taiga ipo ga doen dan is een grondpin absoluut niet sterk genoeg voor Bo denk ik zomaar, dat is het zowiezo nietBrigitte schreef:Dat zou ik ook wel willen weten, dan kan ik nl de honden even vast leggen als ik heen en weer loop voor de spullen uit de auto te halen, mijn moeder is wel mee maar die kan ze nl niet aan en die is daarbij ook niet zo heel goed ter been.Jeannettebo schreef:zijn er ook (sterke) paaltjes of een hek, om de velden waar je ook een hond aan kan leggen?
Om het KC veld wel, op het IPO veld niet (waar alle tenten staan). De 'omheining' is daar een sloot.Jeannettebo schreef:zijn er ook (sterke) paaltjes of een hek, om de velden waar je ook een hond aan kan leggen?
Het wijst zichzelf wel joh. Ik ga zelfs nog borden ophangen.Jinx schreef:Toch een vraag. Linda, kan je een extra printje meenemen van de veld indeling? Het downloaden lukt hier niet en ik heb sowieso geen printer....
je cameraMaryanne schreef:Nou, bijna alles is ingeladen:
Bench voor Bindy
Partytent + regenzeil
Stoeltje(s)
voer voor Bindy
waterbak
grondpin
ben ik nog iets vergeten?
Ik ookBrigitte schreef:Haha ik heb er nu al zin helemaal zin inondanks dat ik alles nog moet zoeken en inpakken
chrico schreef:Rosita is op zoek naar een hond die zij mee wil nemen dus in ruil daarvoor mag zij hem plukkenMarion. schreef:Daar mot je voor betalechrico schreef:ik wil ook een kale![]()
Dank jullie, Bindy's halsbandje en riempje en de camera, doe ik gelijk in de oplader.yamie schreef:je cameraMaryanne schreef:Nou, bijna alles is ingeladen:
Bench voor Bindy
Partytent + regenzeil
Stoeltje(s)
voer voor Bindy
waterbak
grondpin
ben ik nog iets vergeten?
Daar is niet de agility heZoek stok! schreef:Om het KC veld wel, op het IPO veld niet (waar alle tenten staan). De 'omheining' is daar een sloot.Jeannettebo schreef:zijn er ook (sterke) paaltjes of een hek, om de velden waar je ook een hond aan kan leggen?
Dat zal vast welmarye schreef:Daar is niet de agility heZoek stok! schreef:Om het KC veld wel, op het IPO veld niet (waar alle tenten staan). De 'omheining' is daar een sloot.Jeannettebo schreef:zijn er ook (sterke) paaltjes of een hek, om de velden waar je ook een hond aan kan leggen?
Agility is op het KC veld. IPO en de demo's worden gehouden op het IPO veld. Maar dat is een enorm groot veld.marye schreef:Daar is niet de agility heZoek stok! schreef:Om het KC veld wel, op het IPO veld niet (waar alle tenten staan). De 'omheining' is daar een sloot.Jeannettebo schreef:zijn er ook (sterke) paaltjes of een hek, om de velden waar je ook een hond aan kan leggen?
zie Caja al in de slootmarye schreef:Daar is niet de agility he
:sst:*Anita* schreef:zie Caja al in de slootmarye schreef:Daar is niet de agility he
O haha, ik snap hem nu pas*Anita* schreef:zie Caja al in de slootmarye schreef:Daar is niet de agility he
Nou liever niet als je het niet erg vindZoek stok! schreef:O haha, ik snap hem nu pas*Anita* schreef:zie Caja al in de slootmarye schreef:Daar is niet de agility heEr is wel een sloot tussen het IPO en agilityveld in. Maar er staan hekken omheen. Ze moet daar eerst overheen om in de sloot te belanden. Wat natuurlijk wel hilarisch zou zijn, dus graag
![]()
Ik gooi wel even een balletje in de slootmarye schreef:Nou liever niet als je het niet erg vind
Zoek stok! schreef:Ik gooi wel even een balletje in de slootmarye schreef:Nou liever niet als je het niet erg vind