Er moet alleen nog een nieuwe vloer in en die komt binnenkort.

"Uitzicht" vanuit de bank.

De achter-kamer.

"Uitzicht" vanuit de achterkamer.

De keuken.

Nog een keertje "uitzicht" vanuit de achterkamer.

"Uitzicht" vanuit de voorkamer.
Moderator: moderatorteam

Ja, maar dat stelt niet veel voor.EstherK schreef:Leuke foto's. Je hebt het mooi voor elkaar zo![]()
Heb je ook een tuin?
Die heb ik al een tijdje niet meer.twinkeltje schreef:dat heb je al leuk gedaan waar zijn je ratten eigenlijk

Lijkt me nog een hele klus om alles er eerst uit te verslepen en dan er weer in voor de vloer.doggy schreef: Er moet alleen nog een nieuwe vloer in en die komt binnenkort.
Het is een tijdelijk plekje.Renske schreef:Lijkt me nog een hele klus om alles er eerst uit te verslepen en dan er weer in voor de vloer.doggy schreef: Er moet alleen nog een nieuwe vloer in en die komt binnenkort.
Hoe zat het ook alweer, is dit een tijdelijk plekje, of kun je hier voor langere tijd blijven wonen?
Fijn dat je eindelijk een plekje voor jezelf hebt!
Het is klein, maar gezellig.freskin schreef:Leuk huis hoor!
Als het uitzicht nu ook zo mooi was,....Marjoleine schreef:Leuk, een raam boven het aanrecht!
*jaloers

Ja, daar gaan ze dan wel naar kijken.alm@ schreef:Dat ziet er goed uitAls je hier uit moet krijg je dan wat anders aangeboden?
o sorry wist ik nietdoggy schreef:Die heb ik al een tijdje niet meer.twinkeltje schreef:dat heb je al leuk gedaan waar zijn je ratten eigenlijk
Maar voorlopig komen er ook geen nieuwe.
Hoe graag ik het ook zou willen.

Klopt.Cathy schreef:Leuk huisje
Zo te zien moet je ook nog een gaskachel hebben ?
Hahaha, ja, klopt*Evie* schreef:Leuk huisje!!
Maar dat wist je al![]()
Ik fiets bijna elke dag (met goed fietsweer) met de honden langs je huis![]()
Volgende keer zwaai ik!