Ik ben afgelopen donderdag wezen kijken bij HSV Lansingerland maar dat was niet wat ik zocht.
Verder heb ik gebeld met Hondenschool WAF maar daarvan gaf die vrouw zelf aan dat als ik verder wilde met behendigheid, ik niet bij haar moest zijn.
Dan had ik nog Hondenschool Paraat, heb ik ook mee gebeld maar heb niet het idee dat deze werken aan de hand van het belonen van positief gedrag, er werd gecorrigeerd met een slipketting hoewel die niet moest als je dat niet wilde (zei hij...).
Heb ik nog op mn lijstje staan Ver. Randstad Agility Sport maar die hebben zomerstop en kan ik niet bereiken momenteel.
Wat blijft er over? KC Rdam, maar daar hoor ik erg uiteenlopende verhalen over, wil ik dus nog wel een keertje gaan kijken.
Ik hoorde KC Voorne Putten maar die hebben meer dan 800 leden volgens de website, dat lijkt me wel enorm veel, of niet?
Alphense Honden Club hoor ik ook wel positieve verhalen over, wellicht is dat iets?
Ik train momenteel met voer en clicker, positieve bekrachtiging dus maar er worden, waar nodig, wel softcorrecties gedaan. Uiteraard sta ik open voor andere trainingsmethoden maar dan moet ik wel achter de filosofie daarachter staan, lijkt me logisch.
Tobias is nu bijna 9 maanden, ik wil dus eerst nog wat gehoorzaamheid met hem doen en als hij dan straks wat ouder is agility maar wel op een serieuze manier. Thee leuten doe ik wel thuis of naderhand

Wie helpt met handige info??