Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Rent er ineens met een noodvaart van zo'n 15 kilometer per uur een mega spin van uit het raam de muur op, achter de kast door, boven de tv langs, achter een andere kast langs en...toen was ie spoorloos.
Na 10 minuten ben ik hem toch maar eens gaan zoeken en vond hem aan de andere kant van de kamer, waar wij weer als een gek rond rende.
het ergst is van die spinnen, dat ze altijd onverwacht opdoemen. en nog een behoorlijke snelheid kunnen halen :N:
ik schrik er altijd van. . . .
Krengen !!
hoe kom je erop hem te fotograferen
ik zou zo snel mogelijk het ding naar buiten smijten.
Emma schreef:het ergst is van die spinnen, dat ze altijd onverwacht opdoemen. en nog een behoorlijke snelheid kunnen halen :N:
ja, ik vind ook dat ze dat minstens een week voordien via een aangetekend schrijven zouden moeten aankondigen .
Vind ik ook! Schrik me altijd de tandjes van die krengen. Oh en ik weet het: het zijn nuttige beestjes en zullen me niet aanvallen of zo , maar ik vind het helemaal niets. Eigenlijk vind ik bijna alle creaturen in het dierenrijk leuk (of mooi, of interessant of wat dan ook) maar aan spinnen kan ik helemaal niets leuks, moois of interessants ontdekken.
Rami schreef:Eigenlijk vind ik bijna alle creaturen in het dierenrijk leuk (of mooi, of interessant of wat dan ook) maar aan spinnen kan ik helemaal niets leuks, moois of interessants ontdekken.
Ondertussen kan ik diegene die tot op kniehoogte zitten, al de genadeslag geven. Diegeen die zich hoger bevinden, vind ik nog te eng (stel dat ik missla en dat ze naar beneden vallen :N: )
Brrrr.... :N: hier zit er ook eentje boven in de hoek achter me. Zolang hij daar blijft zitten, vind ik het nog niet gruwelijk. Bij beweging zit ik waarschijnlijk een verdieping lager...
Ik deel mijn huis met heeeeeeel veel spinnen op het ogenblik. :N: Alleen de grote gooi ik nog naar buiten, anders ben ik de hele dag bezig. Ik weet dat het tijdelijk is, volgende maand wordt het alweer minder. Alleen de slaapkamer wil ik wel graag spinvrij . En de badkamer ook!