in staat ben om die beestjes weg te halen

http://www.dogs-r-us.org/undercover.shtml
Moderator: moderatorteam
Emma schreef:eigenlijk zouden er tv reclames gemaakt moeten worden. om mensen hierover te informeren en dat ze beter geen pup uit dierenwinkels of zogenaamde fokkers van 1001 rassen moeten halen.
heb hier al eens eerder over nagedacht. en eigenlijk zou er best een tv-reclame voor gemaakt kunnen worden.
misschien partij voor de dieren vragen, en er massaal op stemmen?
*domme mens modus aan*Pablo schreef:ONZE KENNEL IS ERKEND VOLGENS DE NIEUWE WETGEVING:gv 14703891
Gezien de begroting van de Raad waarop toch echt ruimte is gemaakt voor dit soort dingen lijkt me dat die taak daar inderdaad hoort!Maeve schreef:Of ben ik nou gek dat ik die taak deels bij de RvB neer leg?
Pablo schreef:Tja, het is ook mede te danken aan de mensen die er maar blijven kopen...
Afgelopen zaterdag ook op puppycursus, een chihuahua van 4,5 maanden.
Was zo echt heel klein, net zo groot als een pup van ong. een weekje of 6/7.
Vraag nog aan die mevrouw waar ze hem vandaan heeft, uit Hasselt, (Chi-store)
Dus ik zeg; Oh, die staat niet zo goed bekend, da's een slechte fokker.
Zij ze zo: Maar hij is gecertificeerd hoor![]()
Ik: Zit er een stamboom bij dan? Nee? Nou, precies dan kun je het nooit weten, ik schat hem niet ouder dan een week of 9.
Mevrouw zei meteen niks meer...
Zat ze tegen een ander te vertellen dat ze hem pas 2 weken heeft en al 6x bij de DA heeft gezeten, ze wilde niet eten en viel steeds weg en moest suikerwater drinken.
Beest zat overigens ook bijna de gehele les in een tasje![]()
Eerlijk... ik kan me zo ongelofelijk kwaad maken om zulke mensen! Als je die advertenties ziet van Chi-Store: WEKELIJKS NIEUWE AANVOER! GROOTSTE KEUZE VAN EUROPA!!
Ik word daar serieus misselijk van, en als je er dan wat van zegt steken ze hun kop nog in het zand ook
Ja, sommige mensen denken nog steeds dat de aanschaf van een hond te vergelijken is met die van een goudvis uitzoeken bij de dierenwinkel.faya schreef:Pablo schreef:Tja, het is ook mede te danken aan de mensen die er maar blijven kopen...
Ik: Zit er een stamboom bij dan? Nee? Nou, precies dan kun je het nooit weten, ik schat hem niet ouder dan een week of 9.
Zat ze tegen een ander te vertellen dat ze hem pas 2 weken heeft en al 6x bij de DA heeft gezeten, ze wilde niet eten en viel steeds weg en moest suikerwater drinken.
Eerlijk... ik kan me zo ongelofelijk kwaad maken om zulke mensen! Als je die advertenties ziet van Chi-Store: WEKELIJKS NIEUWE AANVOER! GROOTSTE KEUZE VAN EUROPA!!
Ik word daar serieus misselijk van, en als je er dan wat van zegt steken ze hun kop nog in het zand ook
het is verschikkelijk wat er gebeurd met die beesjes, ik snap ook niet dat er mensen zo met dieren om kunnen gaan, de mensen die de hondjes kopen weten vaak niet eens wat er aan de hand is niet iedereen is goed op de hoogte of leest veel over de aanschaf en dat soort dingen wat heel dom is maar ik snap wel waar je woede vandaan komt
Pablo schreef:Ja, sommige mensen denken nog steeds dat de aanschaf van een hond te vergelijken is met die van een goudvis uitzoeken bij de dierenwinkel.faya schreef:Pablo schreef:Tja, het is ook mede te danken aan de mensen die er maar blijven kopen...
het is verschikkelijk wat er gebeurd met die beesjes, ik snap ook niet dat er mensen zo met dieren om kunnen gaan, de mensen die de hondjes kopen weten vaak niet eens wat er aan de hand is niet iedereen is goed op de hoogte of leest veel over de aanschaf en dat soort dingen wat heel dom is maar ik snap wel waar je woede vandaan komt
Na al die programma's en uitzendingen op tv vind ik het eerlijk gezegd heel knap als je echt 0,0 af weet van broodfok![]()
Er is tot vervelens toe aandacht aan besteed, en daarbij een chihuahua kopen bij chi-store? die adverteren alsof het spullen zijn? ''wekelijks nieuwe aanvoer'' en zulke kreten, nee dan hoor je toch wel te weten dat het goed zit.
Maarja als je een chihuahua wilt puur om mee te showen in een tasje zal je die idd niet bij een goede fokker halen, want die hoeven zulke ongein ook niet voor hun pups.