Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

IQ van een botsauto

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

IQ van een botsauto

Ongelezen bericht door flamme »

Tja, dan heb je saarloosjes. En die hebben toch wel de naam dat ze best slim zijn.

Helaas heb ik een Flamme. Op sommige gebieden slim en uitgekookt, maar op andere vlakken onnozel en een IQ van een botsauto.
hier slapen de honden 's nachts in de kennel. Daar gaan ze in als ik rond 23.00 uur naar bed ga en 's morgens komen ze er meteen uit voor een poep en plasrondje.

Dat gaat al jaren zo. Flamme wordt 4 dus je zou denken dat ze de routine inmiddels kent.
Vanmorgen loop ik richting kennel en zoals normaal is gebint Mika te blaffen zo van: schiet eens op. Escan komt al gapend uit het binnen hok en Flamme................

Flamme springt op haar achterpoten op en neer. Ze is nogal groot dus iedere keer springt ze net wat te hoog.
Dus het effect was als volgt:
Stuiter, auwwwww, en poing terug op de grond :oohja: . Bij iedere sprong sprong ze net met haar houten koppie tegen het dak van de kennel en bij iedere sprong volgde er een jankje omdat het dak harder was dan haar hersenpan :piew: Ben je dan raar of ben je dan raar....

Heb ze snel het commando zit gegeven, wat zo ook al jaren krijgen voor ze uit de kennel mogen. En ze er uitgelaten. Net nog even gekeken, maar ze heeft dus gewoon een blauwe plek op d'r kop :piew:
Zou het nog goedkomen met d'r???
verder lijkt ze wel volkomen normaal overigens hoor. Voor zover dat kan dan bij d'r :mann:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: IQ van een botsauto

Ongelezen bericht door yamie »

flamme schreef:Tja, dan heb je saarloosjes. En die hebben toch wel de naam dat ze best slim zijn.

Helaas heb ik een Flamme. Op sommige gebieden slim en uitgekookt, maar op andere vlakken onnozel en een IQ van een botsauto.
hier slapen de honden 's nachts in de kennel. Daar gaan ze in als ik rond 23.00 uur naar bed ga en 's morgens komen ze er meteen uit voor een poep en plasrondje.

Dat gaat al jaren zo. Flamme wordt 4 dus je zou denken dat ze de routine inmiddels kent.
Vanmorgen loop ik richting kennel en zoals normaal is gebint Mika te blaffen zo van: schiet eens op. Escan komt al gapend uit het binnen hok en Flamme................

Flamme springt op haar achterpoten op en neer. Ze is nogal groot dus iedere keer springt ze net wat te hoog.
Dus het effect was als volgt:
Stuiter, auwwwww, en poing terug op de grond :oohja: . Bij iedere sprong sprong ze net met haar houten koppie tegen het dak van de kennel en bij iedere sprong volgde er een jankje omdat het dak harder was dan haar hersenpan :piew: Ben je dan raar of ben je dan raar....

Heb ze snel het commando zit gegeven, wat zo ook al jaren krijgen voor ze uit de kennel mogen. En ze er uitgelaten. Net nog even gekeken, maar ze heeft dus gewoon een blauwe plek op d'r kop :piew:
Zou het nog goedkomen met d'r???
verder lijkt ze wel volkomen normaal overigens hoor. Voor zover dat kan dan bij d'r :mann:
:mrgreen: :mrgreen: honden gaan op de baas lijken, of was het andersom?

maar nee, ik denk niet dat het nog goed komt hoor :engel: :engel:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

hahahhahaha, ik dacht net nog, ik moet de typfouten er eigenlijk even uithalen. maar was te lui :ok:
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Als ze met haar kop tegen de kennel blijft rammen weet je bijna wel zeker dat het niet meer goed komt.... hihi iedere hersencel die ze over slimmer maakt raakt ze `s ochtends weer kwijt door haar kop tegen het dak te rammen :W:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

*Jolanda* schreef:Als ze met haar kop tegen de kennel blijft rammen weet je bijna wel zeker dat het niet meer goed komt.... hihi iedere hersencel die ze over slimmer maakt raakt ze `s ochtends weer kwijt door haar kop tegen het dak te rammen :W:
:mrgreen:

Komt niet meer goed...
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Nee, dat komt niet meer goed, valt onder de categorie hopeloze gevallen.

Best wel schattig zo'n dom hondje.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Afbeelding

is dit misschien een idee??
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Langhaar schreef:Afbeelding

is dit misschien een idee??

Hahahaha, staat wel "snel" he. Zal er eens over denken.
En nee, ik denk ook niet meer dat het goed komt. gewoon een hopeloos gevalletje :piew: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”