Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Indeling Hondenforum Doe Dag - bijgewerkt! 2009
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Indeling Hondenforum Doe Dag - bijgewerkt!
Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Er is geen bezwaar, als je iemand vindt die kan ruilenJinx schreef:Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....

Volgens mij zou Rosa kunnen ruilen. Vraag haar even.

Linda, Izzie en Bram
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb ook nog steeds geen bezwaar tegen ruilen, dan kan ik Jamey 'fris' uit de auto halen voor de demo namelijk...Zoek stok! schreef:Er is geen bezwaar, als je iemand vindt die kan ruilenJinx schreef:Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....

You'll be in my heart... Always...
- Mit
- Zeer actief
Ja in principe kan ik met jou ruilen. Maar bedoelde meer of Christo bezwaar had of niet. Wacht ik nog eventjes afJacksel schreef:Ik heb ook nog steeds geen bezwaar tegen ruilen, dan kan ik Jamey 'fris' uit de auto halen voor de demo namelijk...Zoek stok! schreef:Er is geen bezwaar, als je iemand vindt die kan ruilenJinx schreef:Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....

-
- Zeer actief
Christo staat nu in ronde 3 samen met mij op het veld met speuren. Dus het is niet alleen maar een kwestie van één op één ruilen. Daarbij sta ik weer met Durga in de vierde ronde met doggy dance. Dat wordt of puzzelen, of de dog dance workshop doen met een andere hond.Jinx schreef:Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....
Ik snap daarbij echt wel dat je graag Lars in minstens één workshop bezig ziet hoor.
- Mit
- Zeer actief
Oh. Ik heb niet goed gekeken, sorry. Dan houdt het gewoon op, is ook geen enkel probleem hoorchristo schreef:Christo staat nu in ronde 3 samen met mij op het veld met speuren. Dus het is niet alleen maar een kwestie van één op één ruilen. Daarbij sta ik weer met Durga in de vierde ronde met doggy dance. Dat wordt of puzzelen, of de dog dance workshop doen met een andere hond.Jinx schreef:Ik wil nog steeds als het kan de ronde 2 dogdance ruilen met ronde 3. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om een ronde bij Lars te kunnen kijken. Dus als hier geen bezwaar tegen is....
Ik snap daarbij echt wel dat je graag Lars in minstens één workshop bezig ziet hoor.

-
- Zeer actief
Ik ben in voor gepuzzel hoor, alleen, ik ben mijn hele huis aan het overhoop halen, marktplaats aan het afschuimen, gaten aan het boren in gewapend beton, plankjes afmeten en ophangen, en dat nu al sinds een week of twee.
Verwacht van mij
dus geen briljante suggesties hoe dit op te lossen. Heb je er één, dan hoor ik het graag en komen we er wel uit.

- Liesbeth
- Zeer actief
Tessa staat als formaat large aangegeven bij agility. Nou is ze niet echt het formaat large (hooguit 44 cm en 13 kilo), maar dat maakt niet uit want zij springt XXL als het zo uitkomt
. En haar ego is ook groot genoeg om met grotere honden mee te doen
.

Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Liesbeth schreef:Tessa staat als formaat large aangegeven bij agility. Nou is ze niet echt het formaat large (hooguit 44 cm en 13 kilo), maar dat maakt niet uit want zij springt XXL als het zo uitkomt. En haar ego is ook groot genoeg om met grotere honden mee te doen
.
44 cm is officieel large

Caja is met 46 cm en 15 kilo ook large.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Tessa zou 65 cm moeten springen omdat ze wel large is. Maar don't worry, dat gaan we niet doen hoor, eerder 35 cmLiesbeth schreef:Tessa staat als formaat large aangegeven bij agility. Nou is ze niet echt het formaat large (hooguit 44 cm en 13 kilo), maar dat maakt niet uit want zij springt XXL als het zo uitkomt. En haar ego is ook groot genoeg om met grotere honden mee te doen
.

Linda, Izzie en Bram
- Liesbeth
- Zeer actief
O, okee, dat wist ik niet. Ik vind haar zo'n klein ding namelijk. Maar ja ik heb Luuk als referentie en die zit aan de bovenkant van de rasstandaard :smile1: .marye schreef:Liesbeth schreef:Tessa staat als formaat large aangegeven bij agility. Nou is ze niet echt het formaat large (hooguit 44 cm en 13 kilo), maar dat maakt niet uit want zij springt XXL als het zo uitkomt. En haar ego is ook groot genoeg om met grotere honden mee te doen
.
44 cm is officieel large
Caja is met 46 cm en 15 kilo ook large.
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik maak me geen zorgen hoor, ze springt 65 cm uit stand, volgens mijZoek stok! schreef:Tessa zou 65 cm moeten springen omdat ze wel large is. Maar don't worry, dat gaan we niet doen hoor, eerder 35 cm

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Wederom klopt het bij mij helemaal
knap werk hoor Linda

knap werk hoor Linda

-
- Zeer actief
ik sta bij ronde 4, 2 keer ingedeeld 1 keer met honey dogdance en 1 keer met ayka IPO.. zou best me vent iets willen laten doen maar dat waren nu net de 2 dingen met de honden die ik met ze wilde doen hahaha

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- Zoek stok!
- Zeer actief
Aangepast, zie roze namen.Ayka-Zira-Honey schreef:ik sta bij ronde 4, 2 keer ingedeeld 1 keer met honey dogdance en 1 keer met ayka IPO.. zou best me vent iets willen laten doen maar dat waren nu net de 2 dingen met de honden die ik met ze wilde doen hahaha

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
helemaal toppie!!!!Zoek stok! schreef:Aangepast, zie roze namen.Ayka-Zira-Honey schreef:ik sta bij ronde 4, 2 keer ingedeeld 1 keer met honey dogdance en 1 keer met ayka IPO.. zou best me vent iets willen laten doen maar dat waren nu net de 2 dingen met de honden die ik met ze wilde doen hahaha

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Wij staan in ronde 3 en 4 dus no problemo 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Hier klopt ie ook
Ziet er goed uit.

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.