Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hongarije en hondenvoer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Hongarije en hondenvoer

Ongelezen bericht door loony »

Ik vertrek morgen voor 2 weken naar oostenrijk e hongarije, maar ik vraag me 1 ding af, zou versvlees daar al wat te verkrijgen zijn zoals bv iets als smuldier?
Anders af en toe naar de slager voor een kippepoot
mwillow

Re: Hongarije en hondenvoer

Ongelezen bericht door mwillow »

Op ons forum zit een enthousiaste eigenaresse uit Hongarije die zelf samen gestelde voeding is gaan geven. Zij woont nogal in the middle of noware en is afhankelijk van markten, zelfslachters etc. Daar is (naast de vele hondenpups... :jank: ) veel te koop aan gevogelte (kip, eend, gans) en vis voor een redelijke prijs. De grote supermarkten verkopen geen gemalen voeding, wel het gangbare vlees. In de omringende landen zal het 't zelfde verhaal zo'n beetje zijn. In Oostenrijk en Duitsland ben ik nog nooit gemalen voeding tegen gekomen en het is erg goed te doen om bij dorpsslagers afval te krijgen, verse lever te kopen etc. Supermarkten verkopen vaak gevogelte kip/eend/kalkoen, maar ook hertevlees, rundvlees en diepvriesvis. Voor onze honden totaal geen moeite om hun vakantie mee door te komen.
Fijne vakantie!
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Ik ben vorig jaar met de honden in Hongarije geweest en heb daar amper dierenwinkels, laat staan KVV gezien. Wel was er makkelijk aan vlees te komen. De honden vonden de baby-kalkoennekken van de markt heerlijk!
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Zo te zioen gaan ze een barf vakantie tegemoet, de canex of ander soort brok neem ik wel van hier mee.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”