http://www.nu.nl/opmerkelijk/2056890/ur ... palen.html
Ja, gooi de belasting maar weer onhoog……
Moderator: moderatorteam

De krant (Telegraaf dus) oppert: Ach ja, Telegraaf oppert zoveel.Nu.nl schreef:De krant oppert dat de hondenbelasting voor mannetjeshonden hoger zou moeten zijn omdat alleen reuen hun pootje bij lantaarnpalen lichten.
o dat vind ik wel een goeie!Rea schreef:Echt geschift![]()
Ik ben al een keer aangesproken omdat mijn reu tegen een lantaarnpaal aan pieste.
Kon niets anders terug zeggen dat hij ook in de verhuur was voor flitspalen
Da's dan mooi opgelost. Gewoon kattenbelasting gaan invoeren. Dan hoeft de hondenbelasting van reuen ook niet omhoog, kunnen ze dat mooi gelijk trekken.Pablo schreef:Vreemd hoor, wat dacht je eigenlijk van katten? Veel katten lopen ook los op straat, en poepen en plassen buiten, maar daar hoor je ze nooit over
Lees het artikel nog eensMadison schreef:Nederlandse rot politiek.

Waar maak je je nou druk om?? Toch niet om dit artikel, want dat slaat nergens op. Dat regeltje over het verhogen van hondenbelasting voor reuen is gewoon een domme opmerking van een of ander figuur die een artikel in de krant schrijft.Madison schreef:Alsof we potverdriedubbeltjes nog niet genoeg belasting betalen. Volgens mij gaat het gewoon zo: 'Jongens, we komen geld tekort, want we hebben teveel in onze eigen zak en vriendjespolitiek gestoken! Welk potje zullen we nu eens verhogen?'. Nadenkende blikken. 'Ja, ach, de hondeneigenaren maar, want die betalen nog niet genoeg.' En in sommige gebieden zijn er niet eens fatsoenlijke hondenuitlaatplekken of losloopgebieden. Kan me hier zo kwaad over maken. Nederlandse rot politiek.

Erwina schreef:Het teefje van m'n zus plast ook rustig met haar poot half omhoog tegen een lantaarnpaal aan hoor :sst:
Viel mij ook al opMarian4 schreef:ik lees: de krant oppert......
grappig om te lezen dat de niet bestaande belastingverhoging voor reuen al doorbelast wordt aan de kattenbezitters![]()
en nu zelfs nog niet eens door onze Nederlandse rot politiek

Mannen hogere entree laten betalen in discotheken misschien?minhie schreef:Moeten mannen dan ook meer belasting betalen? Ik zie die ook af en toe in de busjes pissen. Heb nog nooit een vrouw buiten zien plassen.
Niet?minhie schreef:Moeten mannen dan ook meer belasting betalen? Ik zie die ook af en toe in de busjes pissen. Heb nog nooit een vrouw buiten zien plassen.

Hop, allemaal aan de Tena lady.Maryanne schreef:Pfffff, het zal beter zijn als de mensheid zelf eens gaat ophouden met zeiken.

Nee eigenlijk heb ik nog nooit een vrouw buiten zien plassen..wendy71 schreef:Niet?minhie schreef:Moeten mannen dan ook meer belasting betalen? Ik zie die ook af en toe in de busjes pissen. Heb nog nooit een vrouw buiten zien plassen.![]()
Ik ben vorige week nog in het bos *betrapt* met mijn broek op m'n enkels door een stel motorrijders.

"verbeter de wereld begin bij jezelf"Maryanne schreef:Pfffff, het zal beter zijn als de mensheid zelf eens gaat ophouden met zeiken.
Ooit in een ver grijs verleden gedaan toen ik met mijn vriendin uit wilde gaat. Taxi gebeld, maar duurde even, kon het niet meer ophouden, ik (in het donker) tussen 2 auto's inplassen komt diewendy71 schreef: Niet?![]()
Ik ben vorige week nog in het bos *betrapt* met mijn broek op m'n enkels door een stel motorrijders.