Moderator: moderatorteam
Ja hoor, dat mag.Nuyvilaq schreef:Mag je wel een andere hond mee nemen dan die je ingeschreven hebt ?
Ik vermoed dat Lola loops gaat worden
Madelief schreef:Vraagje.
Ik weet niet wat de weersvoorspellingen zijn, maar is er voor de honden ook een mogelijkheid af te koelen??
Zou het anders een idee zijn als een paar mensen een hondenzwembadje meenemen, dat we die kunnen vullen met koel water? Of bijvoorbeeld een plastic mand ofzo? Ik weet nog niet hoe ik ga (geen auto) maar anders had ik met liefde een watervulbare bak meegenomen.
Of kunnen we de honden als het nodig is nat spuiten?
Ik kan me zo voorstellen dat als het bloedheet is en de hond twee workshops achter elkaar doet er wel behoefte is aan hulp bij afkoelen
Natspuiten is niet goed als de zon vol op de hond staat daarna. Maar met de poten in een badje is natuurlijk wel lekker. In het beginbericht staat in ieder geval het advies om een tent, parasol oid mee te nemen!Madelief schreef:Ik kan me zo voorstellen dat als het bloedheet is en de hond twee workshops achter elkaar doet er wel behoefte is aan hulp bij afkoelen
Maar natspuiten lijkt me voor oververhitte honden nog beter dan niksZoek stok! schreef:Natspuiten is niet goed als de zon vol op de hond staat daarna. Maar met de poten in een badje is natuurlijk wel lekker. In het beginbericht staat in ieder geval het advies om een tent, parasol oid mee te nemen!Madelief schreef:Ik kan me zo voorstellen dat als het bloedheet is en de hond twee workshops achter elkaar doet er wel behoefte is aan hulp bij afkoelen
malinois schreef:zit er geen sloot aan de kant van de weg? Dan heb je ook voldoende afkoeling in principe....
Ps. mochten er mensen zijn die de IPO workshops een andere hond meenemen, dit even aan me doorgeven. Ik moet nl een overzichtje hebben van welke (x)rassen er meedoen...
shanty schreef:Dat is wel een idee ja. ALs je er genoeg ruimte voor hebt en het niet erg vind dat andere honden er ook in gaan neem hem dan maar mee.