Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tot 2 keer to vergiftigt...
Moderator: moderatorteam
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Tot 2 keer to vergiftigt...
Ba gister zag ik op de lantaarpaal op de hoek een flyer met een foto van een bekende hond;
Ik denk ze zal toch niet weggelopen zijn , dus stop om het te lezen;
Het bleek dat ze helaas overleden was , was vorige week vergiftigd doordat iemand kip met gif over de schutting had gegooid de DA had haar toen weten de redden.
Helaas is het woensdag weer gebeurt en heeft ze het dus niet gered.
Ze vragen nu dus om getuigen die iets gezien hebben.
Het was geen speelkameraatje van cato , maar gewoon een leuk hondje met aardig baasje , waar we af en toe eens een praatje mee maakten ( of snuffel ). NU zullen we haar door zon idioot nooit meer zien.
De laatse maanden zag ik ze al niet zo vaak meer , omdat tegenover hun een gek woont die ons heeft aangevallen en bedreigt ( dus de straat durf ik daar niet meer in, ook al gebeurde het in onze straat ) en erna een andere vrouw met hond naar de EHBO heeft geslagen. Dus vraag me af of deze mensen ook problemen met hun hebben...
Vind het verschrikkelijk voor het hondje en eigenaren...
Ps omdat ik niet weer of de eigenaren dit hier op het forum willen hebben , heb ik de lokatie, naam en soort hond niet genoemd.
Ik denk ze zal toch niet weggelopen zijn , dus stop om het te lezen;
Het bleek dat ze helaas overleden was , was vorige week vergiftigd doordat iemand kip met gif over de schutting had gegooid de DA had haar toen weten de redden.
Helaas is het woensdag weer gebeurt en heeft ze het dus niet gered.
Ze vragen nu dus om getuigen die iets gezien hebben.
Het was geen speelkameraatje van cato , maar gewoon een leuk hondje met aardig baasje , waar we af en toe eens een praatje mee maakten ( of snuffel ). NU zullen we haar door zon idioot nooit meer zien.
De laatse maanden zag ik ze al niet zo vaak meer , omdat tegenover hun een gek woont die ons heeft aangevallen en bedreigt ( dus de straat durf ik daar niet meer in, ook al gebeurde het in onze straat ) en erna een andere vrouw met hond naar de EHBO heeft geslagen. Dus vraag me af of deze mensen ook problemen met hun hebben...
Vind het verschrikkelijk voor het hondje en eigenaren...
Ps omdat ik niet weer of de eigenaren dit hier op het forum willen hebben , heb ik de lokatie, naam en soort hond niet genoemd.
Groetjes saskia en een poot van cato

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Re: Tot 2 keer to vergiftigt...

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
verschrikkelijk ,dat sommmige mensen zoiets kunnen doen 

- iones
- Zeer actief
Dat is een gerichte aanslag geweest. Ik hoop dat degenen die dat gedaan heeft een vreselijk ongeluk krijgt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Waarom gaat iemand iemands hond vergiftigen ? Wat is dat voor een buurt ?
Wat verschrikkelijk! Woon jij in Beek - Montferland? Afschuwelijk, ik hoop dat ze de dader vinden. Dag arm hondje 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Er hoeft maar 1 zo´n persoon hier in de buurt te lopen en die gooit vergiftigd voer langs het loslooppad en dan zijn er denk ik heel veel honden minder hier...*Ellen* schreef:Waarom gaat iemand iemands hond vergiftigen ? Wat is dat voor een buurt ?
Ik ben er ook altijd bang voor hoor.. vorige keer stond er weer een katten voerbakstel in mijn tuin... niet schoongemaakt... of er lag inene weer brood of worst in mijn voortuin..
Vooralsnog niet giftig.. en volgens mij heeft Finn het woord vies wel door... en bluf krijgt het ook meer en meer door..
Er zijn mensen die dit gewoon doen..waarom die kattenvoerbak bij mij stond.. en ook schone hondenbakken heb ik gekregen zonder te weten van wie...

- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Nee dit is beek limburg, ja hoop dat ze hem vinden , maar ben er bang voor.Marion. schreef:Wat verschrikkelijk! Woon jij in Beek - Montferland? Afschuwelijk, ik hoop dat ze de dader vinden. Dag arm hondje
Groetjes saskia en een poot van cato