Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Achhh ik lees het nu pas, wat vreselijk verdrietig.
Alweer een forumkanjer die heen is gegaan.
De tranen prikken in mijn ogen.
Jessica en Wim heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige Huts.
Dag mooie lieve Huts. Je bent en was een kanjer.
Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Ach Hutsje, lieve meid, die laatste foto's van jou, een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen...
Je bent op zijn Huts' gegaan, geen overdreven gedoe, maar waardig tot het laatst..
Heel veel sterkte Wim en Jessica...Een prachthond is heengegaan..
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
Wat een triest en onverwachts bericht.
Dag Huts... je hebt indruk op me gemaakt door alle
verhalen van je vrouwtje over jou hier op het forum.
Rust zacht...
Heel veel sterkte Jessica en Wim
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Wat een raar ontwaken voor jullie te beseffen dat jullie koningin niet meer ontwaakte..
Heel veel sterkte, ik ken haar van de foto´s en je verhalen en genoot van die uitstraling en kracht.. wat zal ze door veel mensen gemist worden..
Ontroerende foto´s van hoe ze lag, haar laatste rustplaats het afscheid dat jullie allemaal namen..
De tranen lopen over me gezicht, dag lieve mooie Huts.
Het ga je goed.
Jes en Wim heel veel sterkte de komende tijd met dit grote verlies.
I try to face the empty space, where you used to lie
I look for a spark to lighten the night through the teardrop in my eye,
Ride on, I'll see you
I could never go with you, no matter how I wanted to
Een heel mooi einde, maar het begin van een moeilijke periode voor jullie! Heel veel sterkte, de tranen liepen over mijn wangen bij het zien van de ontroerende laatste foto's...
Geen dierenarts, geen ziek zijn, geen pijn......het mooiste einde voor een geliefd huisdier.
Het gemis zal er niet minder om zijn.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie Koningin.
Wat onverwacht... het is een hele mooie dood die ieder zn dier of geliefden wenst... alleen voor jullie is het vreselijk moeilijk...
Ik heb dr nooit ontmoet maar kon me een hele goede voorstelling van haar maken dankzij de vele verhalen.
Heel veel sterkte Jes en Wim...