Heel veel sterkte voor jou en Wim.
Dag Huts het ga je goed daar over die brug.
Moderator: moderatorteam

nee, wim was bij haar. ze sliep al een tijdje beneden op de slaapkamer en een van ons sliep altjd bij haar, meestal wim. soms ging ze wel eens mee naar boven maar ze lag het liefst beneden. als ze naar bed ging wachtte ze tot wim er was en ging ze tegen hem aan liggen, meestal in zijn knieholte. en altijd verkastte ze naar haar bankje naast het bed halverwege de nacht. wim was om 7 uur wakker en toen was er niets aan de hand, is weer even gaan liggen en rond 8 uur blies ze haar laatste adem uit.fenneke schreef:nogmaals meis
veel sterkte
was je er bij op het moment van overlijden?

nee, geen dierenarts gedoe, gelukkig. ik ben nog wel met haar geweest toen ze een paar weken geleden die uitval had maar ze konden niets vinden, alles was goed eigenlijk behalve dat ze nog wat bleek slijmvleis had maar dat was ook redelijk normaal na wat er gebeurd was.mercedes2803 schreef:Doeg Hutsefluts....doeg mamma van Bo, doeg 'pleeghond' van Wim's ouders, doeg mevrouw de koningin, doeg knuffelkont, doeg allerliefste opvoedster van al dat andere grut, doeg grote vriendin van Jessica...
Die gezellige avond en nacht waarin je me vast uit hebt zitten lachen om zoveel debielierig gedoe bij de paarden, zal ik niet vergeten...
Wat zal het raar zijn als je de volgende keer dat ik kom er niet bent om naar me toe rennen met vier poten van de grond...
Je was er altijd...
En nu niet meer....
Doeg Doeg...Doeeeegggg...
Kijk je af en toe even naar beneden? Dan kijken wij omhoog ...
Jes....wat verdrietig dat ze er zo ineens tussenuit geknepen is, maar wat fijn eigenlijk dat ze in haar slaap is gegaan en zo rustig.
Dit is ook wat ze verdiend had, de koningin, de madam.....
Geen dierenarts, geen gedoe, geheel op Hutsefluts wijze is ze gegaan...
Maar jee wat zul je haar gaan missen...
Toch ook het eind van een tijdperk een beetje...
Sterkte voor jou, Wim, Wim's ouders, je moeder en alle anderen die haar zullen missen....
Ik had haar graag nog eens even gezien en gekroeld en geaaid...jammer dat het niet zo mocht zijn...

oh noor wat heb je dat mooi gezegd en mooi gedaan. de meeste van deze foto's zijn van 20 juli, zo kort geleden nog maar, en ze heeft tot het laatst aan toe gerend en gek gedaan.yamie schreef:Huts kwam, Huts zag, Huts was, Huts overwon...en nu is ze gegaan, op z'n huts.
heel mooi, maar ook heel pijnlijk en direct, Huts was een BM , een echte BM, innerlijk en uiterlijk , Huts was een forum icoon, Huts was meer dan een maatje voor Jes.
Huts .. lieve lieve Huts, het is ook goed zo, geen gedoe, gewoon gaan, past precies bij je. de lege plek en het missen bij Jes en Wim, dat komt wel goed. nu nog even niet, maar dat mag.
Dag Huts je bent bijzonder, geef Pien een dikke knuffel.
dikke kus Jes.

wat heb je dat treffend gezegd. het is ook inderdaad zo, Zonder poespas en gedoe, gedecideerd en rustig. Moedig en zelfstandig. . zo was ze en zo is ze gegaan.Rami schreef:Ach Jessica, wat verdrietig. Je mooie, lieve Huts...![]()
Ik vind - op een of andere manier - haar heengaan passen bij hoe ik Huts (via het forum) heb leren kennen. Zonder poespas en gedoe, gedecideerd en rustig. Moedig en zelfstandig.
Maar dat neemt allemaal niet weg dat je (jullie) nu nog helemaal niet kunnen bevatten dat ze er echt niet meer is. En jullie haar moeten missen.
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

en wel NU graagfenneke schreef:
waar ik met plezier mee wandelde en je dan aan keek ------koekje![]()

Dat is echt heel erg belangrijk, ze heeft genoten van haar leven tot aan de laatste dag en ondanks dat ik jullie niet goed ken, weet zeker dat ze het niet beter had kunnen hebben!Hutsje schreef: ...zo kort geleden nog maar, en ze heeft tot het laatst aan toe gerend en gek gedaan.