Even een vraagje ik denk dat laika last heeft van dr allergie ze heeft veel jeuk en ik begin nou ook steeds wat rode plekjes te zien...voornamelijk op dr poten, oksels ik weet dat ze voor heel veel dingen een allergische reactie op kan geven maar weet nu dus niet wat het is waar ze allergisch op reageerd denk grassen of pollen ofzo...
Wie weet er iets wat ik kan doen...heb al een keer wat gehoord over puur jeuk? hoe werkt dat en waar koop ik dat?
Ook verhaart ze echt heel erg, hele plukken gewoon....niet op 1 plek maar gewoon overal, nu is het toch niet de periode om te verharen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Allergie, puur jeuk?
Moderator: moderatorteam
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Allergie, puur jeuk?
Groetjes Lianne
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Re: Allergie, puur jeuk?
Wat die rode plekje betreft zou ik ook zo niet weten wat te doen.
Maar ook hier zijn alle honden weer aan het verharen en er komen hele lagen onderwol los.
Maar ook hier zijn alle honden weer aan het verharen en er komen hele lagen onderwol los.
-
lianne05
- Zeer actief
'Charles vd B schreef:Wat die rode plekje betreft zou ik ook zo niet weten wat te doen.
Ow "gelukkig" is dat bij jou ook zo, ik zuig iedere dag kan het wel 3 x op een dag doen maar hele vlokken liggen er in de kamer...
Groetjes Lianne
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
de plekjes in de gaten houden, dat kunnen pustels worden en dan zul je op de ab moeten met haar.
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Ken laika natuurlijk niet , maar kan het ook iets anders zijn?
Cato had namelijk aan het begin van de zomer , ook rode plekken op zijn poten en verhaarde over zijn hele lichaam opeens extreem en die bleek een parasiet te hebben. Na behandeling genas zijn huid erg snel en is weer mooi zwart nu , maar zijn vacht is nog niet helemaal de oude.
Cato had namelijk aan het begin van de zomer , ook rode plekken op zijn poten en verhaarde over zijn hele lichaam opeens extreem en die bleek een parasiet te hebben. Na behandeling genas zijn huid erg snel en is weer mooi zwart nu , maar zijn vacht is nog niet helemaal de oude.
Groetjes saskia en een poot van cato

-
lianne05
- Zeer actief
ik vermoed van niet...maar kan natuurlijk altijd.
ik weet dat ze een allergische reactie kan hebben op heel veel dingen (hebben twee jaar terug een test laten doen) dus denk dat het van gras of dergelijke komt...
Iemand ervaring met puur jeuk? de rode plekjes vallen nu nog mee...maar ben bang dat het erger wordt omdat ze steeds krabt en bijt...
ik weet dat ze een allergische reactie kan hebben op heel veel dingen (hebben twee jaar terug een test laten doen) dus denk dat het van gras of dergelijke komt...
Iemand ervaring met puur jeuk? de rode plekjes vallen nu nog mee...maar ben bang dat het erger wordt omdat ze steeds krabt en bijt...
Groetjes Lianne