Ik was 7 en m'n zusje 2 toen we jou gingen halen met me vader en moeder.
Ik weet nog goed hoe klein je was!
Helaas heb ik geen foto's op de computer van toen je pup was, jou mooie foto's zitten allemaal in jou foto boek.
Toen je een week bij ons was werden we gebeld door de Dierenbescherming
Ze vroegen aan m'n moeder of jij nog leefde?! HUH? Tuurlijk leefde je nog..!
De man aan de telefoon vertelde dat we jou bij een vreselijke broodfokker gehaald hadden, al jou broertjes en zusjes waren al overleden. Alle overige honden die die vrouw nog had waren bij haar weggehaald en ze mocht voorlopig geen dieren meer houden. Wij vonden zelf ook dat jij heel klein was, dus hebben we je de eerste 2 weken binnen gehouden en steeds met de hand bijgevoerd. Jij hebt nooit ergens last van gehad
Jij was zo'n lief beest, nooit heb je iets of iemand kwaad gedaan, was met iedereen de beste vriendjes.
En wat hebben we om je gelachen toen mn vader met je op cursus ging; thuis had je er niet zo'n zin in, maar zodra op het veld stond luisterde je als de beste! Je was zo'n heerlijk beest.
Toen je een jaar of 5 was hebben we voor jou een vriendje gezocht; Boomer en jij waren meteen de grootste maatjes.
Hoe ontdeugend Boomer was, zo lief was jij Rock.
Met gemak haalde jij de 15 jaar! Wat waren we trots op ons kleine maatje.
Toen ik 2 jaar geleden op m'n zelf ging wonen bleef jij bij m'n moeder wonen. Ik kon het jullie niet aan doen om na al die jaren ineens ergens anders te moeten wonen. Doordat ik je niet meer iedere dag zag, kon ik wel goed zien dat je er steeds ouder uit ging zien.
Inmiddels was je ook de 16,5 gepasseerd en ging het toch steeds slechter met je.
Horen en zien ging nog heel slecht en ook het lopen ging niet meer zo lekker.
Vorige week donderdag (23-07) ging het ineens zo slecht met je dat we de dierenarts gebeld hebben.
Onze eigen dierenarts zat al helemaal vol, en wilde z'n lunchpauze er niet voor opgeven
We moesten dus naar een voor ons onbekende dierenarts, wat overigens heel goed is bevallen.
Vrijdag (24-07) ging het zooo slecht met je, dat we zeker wisten dat we de goede beslissing genomen hebben.
M'n zusje legde je daar op de tafel en je bleef gewoon liggen op je zij
Ook de dierenarts vond dat we je moesten laten gaan....
Je kreeg 2 prikken; en bij de eerste prik gaf je al geen kik meer, zo op was je.
Na je laatste prik ben je rustig ingeslapen..
Jeetje, wat was dat moeilijk om je daar zo te zien liggen
Je bent bijna 17 geworden en we missen je heel erg!
Ook Boomer mist je heel erg.
Morgen gaan we nog 1 keer naar je kijken en afscheid nemen en vrijdag zal je worden gecremeerd.
Maandag mogen we je URN halen zo ben je toch voor altijd bij ons.
We zullen goed op Boomer passen.
Bedankt voor alle mooie jaren, rust nu maar lekker uit je hebt het verdiend kanjer

Dit is Rocky z'n laatste foto voordat we naar de dierenarts gingen. Hij kon alleen nog maar liggen, meer niet.
Ik hoop dat je geen pijn hebt gehad

TARAK