Binkie2 schreef:Ok daar ben ik blij om! Ook al is ze enkel merle, ik vond het toch wat eng. Thanx!

Moderator: moderatorteam
Binkie2 schreef:Ok daar ben ik blij om! Ook al is ze enkel merle, ik vond het toch wat eng. Thanx!
Of het is een merle, of het is een zwarte cocker die in de bleek is gevallenFrenk schreef:![]()
Hoe zie je nou dat dit merle is?
Maar het kan geen vergrijzing zijn? Ik herken dat standaard merle inmiddels wel, maar ik had bij deze foto nooit aan merle gedacht.Marjoleine schreef:Of het is een merle, of het is een zwarte cocker die in de bleek is gevallenFrenk schreef:![]()
Hoe zie je nou dat dit merle is?
.[/quote]Ariane schreef: Wat vreemd; in het nest van Jagger zat dus naast hem een hele witte pup, doof, en de rest was eenkleurig.
Die leken allemaal op Boudewijn (als je je hem nog herinnert?).
Dat vind ik een wat krasse uitspraak.doutzen schreef:
dubbel tijgers zijn gelukking verboden en komen alleen nog voor in broodfok
Toch kan ik me dat van de fokker van Jagger niet voorstellen, althans wat je over geld zegt.Nanna schreef:Het is wel zo. Dubbeltijger mag in teckelland niet gefokt worden en geen zichzelf respecterende fokker doet dat dan ook. Er zijn natuurlijk altijd mensen die geld ruiken (voor iets aparts kun je meer vragen) en dat zijn dan meteen de mensen waar zulke dekkingen "per ongeluk" gebeuren. Tulijk.Ariane schreef:Dat vind ik een wat krasse uitspraak.doutzen schreef:
dubbel tijgers zijn gelukking verboden en komen alleen nog voor in broodfok
De ruwhaar op de foto is trouwens geen dubbeltijger.
sorry maar iedere fokker die dubbel tijgers fokt daar heb ik geen goed woord voor over.Toch kan ik me dat van de fokker van Jagger niet voorstellen, althans wat je over geld zegt.
Bij haar was dit het enige dubbeltijger nestje en we hebben juist minder betaald dan ze voor "gewone" pups vroeg.
Dat het gelukkig verboden is, en de reden waarom, heb ik in al die jaren hier geleerd en wij hebben mazzel met Jagger
Broodfokkers kunnen ook met stamboom fokken, rondlopen op shows en aangesloten zijn bij een RVdoutzen schreef:sorry maar iedere fokker die dubbel tijgers fokt daar heb ik geen goed woord voor over.Toch kan ik me dat van de fokker van Jagger niet voorstellen, althans wat je over geld zegt.
Bij haar was dit het enige dubbeltijger nestje en we hebben juist minder betaald dan ze voor "gewone" pups vroeg.
Dat het gelukkig verboden is, en de reden waarom, heb ik in al die jaren hier geleerd en wij hebben mazzel met Jagger
of het nou om geld gaat of voor eigen plezier.
en wat broodfokkers doen , tja daar kunnen we niks aan doen.goede voorlichtig geven aan pupkopers
Broodfokkers kunnen ook met stamboom fokken, rondlopen op shows en aangesloten zijn bij een RV