Zou het uitmaken als de tweede of de derde enting met een ander merk geent wordt dan de eerste enting? En kennelhoest bij een pupje, wel of niet doen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy entingen
Moderator: moderatorteam
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Puppy entingen
Over 2 dagen is het eindelijk zover en komt James bij ons wonen. Hij heeft dan natuurlijk zijn eerste enting al gehad. Nu loop ik al een tijdje met een paar vraagjes en nu de puppyzenuwen toeslaan, wil ik ze toch maar even stellen voor de zekerheid
Zou het uitmaken als de tweede of de derde enting met een ander merk geent wordt dan de eerste enting? En kennelhoest bij een pupje, wel of niet doen?
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Re: Puppy entingen
vlg mij maakt het niet uit welk merk enting het is.
Toya is afgelopen week voor de 2 keer geent(kreeg nu een kleine enting)
Kennelhoest heeft ze via neusdruppels gehad. Is nl een vereiste van onze hondenclub.
Toya is afgelopen week voor de 2 keer geent(kreeg nu een kleine enting)
Kennelhoest heeft ze via neusdruppels gehad. Is nl een vereiste van onze hondenclub.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Helemaal duidelijk; de zenuwen slaan toe 
Geeft niet, komt goed!
Nee, het merk maakt niet uit.
Kennelhoest zou IK niet meteen met de andere entingen laten zetten en ik zou even rondlezen of je die wel wilt / nodig hebt; niet standaard "er maar in laten zetten".
Voor het geval je DA over Rabies begint: niet, ik herhaal NIET in een zo jonge pup. Niet met andere entingen gelijk en alleen maar als je die nodig hebt als en zodra je de grens over gaat (dan 3 weken van tevoren laten zetten, onthou aar "1 maand voor grensovergan" en verlang dan een merk/soort die 3 jaar geldig is.
Verder: genieten!
Lees je in over voer, koop wat speeltjes, wat wc-rolletjes (leeg)....
Met een beetje goede wil krijg je van de fokker ook een lijstje mee "wat wel en niet te doen".
Overweeg een tuigje ipv een halsbandje
verder: genieten
maak foto's!
Niet ver wandelen in het begin
genieten dus
Suzanne
Geeft niet, komt goed!
Nee, het merk maakt niet uit.
Kennelhoest zou IK niet meteen met de andere entingen laten zetten en ik zou even rondlezen of je die wel wilt / nodig hebt; niet standaard "er maar in laten zetten".
Voor het geval je DA over Rabies begint: niet, ik herhaal NIET in een zo jonge pup. Niet met andere entingen gelijk en alleen maar als je die nodig hebt als en zodra je de grens over gaat (dan 3 weken van tevoren laten zetten, onthou aar "1 maand voor grensovergan" en verlang dan een merk/soort die 3 jaar geldig is.
Lees je in over voer, koop wat speeltjes, wat wc-rolletjes (leeg)....
Met een beetje goede wil krijg je van de fokker ook een lijstje mee "wat wel en niet te doen".
Overweeg een tuigje ipv een halsbandje
verder: genieten
maak foto's!
Niet ver wandelen in het begin
genieten dus
Suzanne
- *Charlotte
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, ja is het zo duidelijk
Maar bedankt in ieder geval, dan maakt het dus niet uit welk merk, dat is fijn om te weten. Rabies doe ik sowieso niet, kennelhoest moet ik nog even over nadenken.
Verder is alles al lang in huis hoor
De diepvries zit al vol met Carnibest en verder hadden we nog heel veel van Sam en wat we niet hadden is ook al een tijdje in huis. Nou dan moet het goedkomen 
Maar bedankt in ieder geval, dan maakt het dus niet uit welk merk, dat is fijn om te weten. Rabies doe ik sowieso niet, kennelhoest moet ik nog even over nadenken.
Verder is alles al lang in huis hoor
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
spannend he zo'n kleine uk erbij! Ik ga ook de laatste spulletjes kopen en dan kan onze pup volgende week vrijdag komen!!! Joehoooeee aftellen!!! hahaha
lekker van genieten!
lekker van genieten!
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nog 2 dagen.........oei........jij kunt niet slapen zonder te dromen over dat lekkere bekkie
Heel veel plezier gewenst!!!!
Heel veel plezier gewenst!!!!
- *Charlotte
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank jullie wel! Het is wel heel spannend allemaal, maar morgen is ie er dan eindelijk! Denk niet dat ik goed slaap vannacht
Ik ben er inmiddels helemaal uit hoe ik de entingen wil gaan doen, dus ook dat komt goed
Ik ben er inmiddels helemaal uit hoe ik de entingen wil gaan doen, dus ook dat komt goed