Dat zou nog eens een mooie meevaller zijn.
Moderator: moderatorteam

GE-WÉL-DIG!!!!!!!!!!!!!Moos schreef:De plek is weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arts vroeg nog of ik een blauw jurk aan had getrokken vanwege Saar het 8e wereldwonder![]()
Er is helemaal niks meer te zien op de rontgenfoto, niet eens een restje meer.
Het enige wat we dus kunnen bedenken is dat ze met die laatste projectiel slijmophoestende hoestbui het fliedertje 'vreemd materiaal' opgehoest heeft toch.
Hoe dan ook, we vieren hier een klein feestje vandaag

Nou, opeens hangt die dreiging van zo'n hele zware operatie niet meer bovens ons hoofdtekkel schreef:Hoera, wat een opluchting moet dat zijn

Zo, ik quote gewoon jou nog even. Juich ik nog even meeMadelief schreef:GE-WÉL-DIG!!!!!!!!!!!!!Moos schreef:De plek is weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arts vroeg nog of ik een blauw jurk aan had getrokken vanwege Saar het 8e wereldwonder![]()
Het enige wat we dus kunnen bedenken is dat ze met die laatste projectiel slijmophoestende hoestbui het fliedertje 'vreemd materiaal' opgehoest heeft toch.
Hoe dan ook, we vieren hier een klein feestje vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Moos schreef:Zo, ik quote gewoon jou nog even. Juich ik nog even meeMadelief schreef:GE-WÉL-DIG!!!!!!!!!!!!!Moos schreef:De plek is weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madelief schreef:GE-WÉL-DIG!!!!!!!!!!!!!Moos schreef:De plek is weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Beide hondjes hebben in de auto al een half broodje gehad en wat stukjes appel (speciaal voor hen gekocht bij een tankstationdbdobi schreef:Een klein feestje? Een MEGA feest zul je bedoelen![]()
![]()
Super Marloes, ben echt blij voor jullie