maar Ivo is Cratos toch niet... Ivo moet toch niet kort gehouden worden door Cratos...Miss_Liz schreef:Zorgen maken vind ik heel wat anders dan zeggen dat ik slecht ben en geen hond kan houden.
Ivo en Lizzy komen niets te kort, maar omdat er met ivo niet meer gesport word ben ik slecht omdat hij uit een werklijn komt.
Wij denken er nu eenmaal anders over (ook door wat wij met cratos hebben meegemaakt zijn wij voorzichtiger met ivo) maar dat betekend nog niet dat ivo 24/7 op de bank in huis ligt.
En dat ik meer met de honden doe dan wietse vind een ander misschien erg maar ik niet, ik ben dol op beide honden en of ik er nu 1 uitlaat of 2 maakt voor mij geen verschil.
Zelfs toen mijn zus nog een hond had liep ik er met 3 tja so what is dat echt zo slecht.
En wat maakt mij het uit dat ik er vaker uit moet om ervoor te zorgen dat ivo me de tent niet afbreekt word er niet meer of minder van hoor om extra te lopen.
Ik heb een hond verloren nadat die doodgebeten is geweest, maar daarom moet ik toch de honden nu niet angstvallig gaan binnen houden of korte lijn-rondjes gaan geven... daar schieten zij niets mee op.
verder: niemand maakt je zwart, maar je moet gewoon soms durven toegeven dat een hond een maatje te veel is voor je. Daar is niets lafs aan, in tegendeel, het is net moedig.
Ik had Biek als pup in mijn handen, ik was toen 21 denk ik. Wel, het werd meteen duidelijk dat hij véél te sterk was voor me, dus ik oftewel Biek houden (heette toen Etony
Ik heb voor het laatste gekozen en kijk... 3 jaar verder loopt er hier nu een zoon van Biek zelf rond, praktisch idem van karakter, maar nu ben ik daar klaar voor en loopt hier ondertussen een leuke jonge hond rond
Soms moet je denken aan de honden, niet aan je eigen ego.