Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verantwoordelijkheid ongecastreerde reu en teef?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Verantwoordelijkheid ongecastreerde reu en teef?

Ongelezen bericht door blondie »

Als het in overleg gaat zou ik het niet zo´n probleem vinden.. ging ook wel bij de buren verderop langs met de bullenteefjes bij beginnende loopsheid of net loops af.. gaat het dat gaat het.. zo niet dan neem je als visiterende je maatregelen lijkt me.. we hielden ze goed in de gaten en zo lang Finn niet buiten zinnen ging of een van de bullen..dan was het prima te doen..
S@ndr@
Zeer actief

Re: Verantwoordelijkheid ongecastreerde reu en teef?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Max2 schreef:In jouw situatie zou ik er gewoon wat van zeggen je eigen hond thuis in zn bench doen omdat de hond van de gasten loops is :denken:
Ik heb momenteel een teefje te logeren (heb zelf een intacte reu) en zij heeft een prikpil gekregen anders was ze hier niet welkom. Ga toch zeker niet mijn hond de hele tijd tegenhouden terwijl de verleiding van iemand anders is en ergens anders vandaan komt.
(mijn reu reageert ook op een nee maar dan nog)

Nah een prikpil vind ik wel heel heftig hoor, dat zou ik ook niet doen, zitten hele nare kanten aan voor de gezondheid, dus mooi niet, ik was lekker thuis gebleven met de hond dan :roos:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”