Maar eng is het wel zoiets
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huts toeval/aanval gehad (update, da)
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Huts toeval/aanval gehad (epilepsie??)
Gelukkig dat het nu weer goed met haar gaat
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ow arme Wim, wat heeft ie toch fijn intuitief juist gehandeld. Die arme man moet wel even helemaal over de rooie gegaan zijn. Wat een schrik. Geef hem maar een dikke knuffel.
en Hutseflutsel, wat een schrik meissie. Het kan van alles geweest zijn een soort van epileptische aanval een error(kortsluiting) in haar hoofd, een flauwte van de warmte idd. maar schrikken is het vooral. NU maar hopen dat dit zich niet herhaalt wat het kost een oude hond erg veel energie dit soort grappen.
Ik kende een cockerspaniel die dagelijks toevallen kreeg maar die had idd ongecontroleerde bewegingen in de spieren, poten, kaak en vooral draaien met de ogen en vreselijk schuimen.
sterkte Jes en Wim want ook voor jou Jessica moet het vreslijk geweest zijn als je nu juist niet thuis ben en je je daardoor door de afstand zo machteloos voelt.
Dikke kus
voor jullie en sterkte !
en Hutseflutsel, wat een schrik meissie. Het kan van alles geweest zijn een soort van epileptische aanval een error(kortsluiting) in haar hoofd, een flauwte van de warmte idd. maar schrikken is het vooral. NU maar hopen dat dit zich niet herhaalt wat het kost een oude hond erg veel energie dit soort grappen.
Ik kende een cockerspaniel die dagelijks toevallen kreeg maar die had idd ongecontroleerde bewegingen in de spieren, poten, kaak en vooral draaien met de ogen en vreselijk schuimen.
sterkte Jes en Wim want ook voor jou Jessica moet het vreslijk geweest zijn als je nu juist niet thuis ben en je je daardoor door de afstand zo machteloos voelt.
Dikke kus
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik schrik hier echt van. Wat moet Wim zich rot gevoeld hebben toen het gebeurde en wat heeft Wim super goed gehandeld! En voor jou ook heel erg als je zo ver weg zit....
Dikke knuffel van ons en fluister maar in het oor van Huts dat ze geen gekke dingen moet doen hoor! Is het nog lang geen tijd voor!
Dikke knuffel van ons en fluister maar in het oor van Huts dat ze geen gekke dingen moet doen hoor! Is het nog lang geen tijd voor!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
ben vandaag toch maar even naar de da geweest. ze kon verder niets ontdekken, hart goed, longen goed, temp. goed, alleen de slijmliezen zijn wat bleek. ze vond bloedonderzoek absoluut niet nodig en als ik dat toch wilde kon dat natuurlijk maar dan kon dat het beste eind van de week omdat je dan een beter beeld krijgt. ze dacht totaal niet aan epilepsie of haar hart, maar eerder aan dat er toch iets in haar keel heeft gezeten waardoor ze het benauwd kreeg, of de warmte of even een kortsluiting in haar hersenen. goed in de gaten houden dus en evt vrijdag terug. ik heb ook contact gehad met mijn holistisch da en die zag ook geen reden om haar te zien of andere aktie te ondernemen.

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
RupsenStorm schreef:ow arme Wim, wat heeft ie toch fijn intuitief juist gehandeld. Die arme man moet wel even helemaal over de rooie gegaan zijn. Wat een schrik. Geef hem maar een dikke knuffel.
Dikke kusvoor jullie en sterkte !
ja, inderdaad, en hij kon mij ook niet bereiken, en had bovendien geen auto om evt naar de da te rijden. dat beangstigde hem nog het meest. ik heb met de buuv afgesproken dat we in dit soort gevallen altijd haar auto kunnen lenen, dat scheelt weer.

-
pepim
- Zeer actief
Re: Huts toeval/aanval gehad (update, da)
Echt schrikken, hopelijk is er verder niets aan de hand. 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
he bah, lees dit nu pas en hoop van harte dat het iets eenmaligs geweest is.
Ik duim daar in elk geval voor!
Ik duim daar in elk geval voor!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
oh gets, wat een schrik! Arme Huts en arme Wim.
Laten we hopen dat het een stom eenmalig incidentje is geweest.
Laten we hopen dat het een stom eenmalig incidentje is geweest.

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
God wat zullen jullie geschrokken zijn... Hopelijk is dit een eenmalige actie van Huts.