Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geslaagd Jonge Honden 2

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Geslaagd Jonge Honden 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Vandaag in de hitte hadden Noah en ik onze jonge honden 2 examen. En we zijn geslaagd :cheer:
We waren zelfs de beste van de klas, van de 11 honden :smile: Er waren maar 2 tienen gegeven en ook die waren voor Noah (aandacht vragen en staan/benaderen). Ik ben zo vreselijk trots, in het begin wilde ik zelfs stoppen omdat het zo slecht ging :N: De trainers die ik had waren ook erg leuk, dat scheelt ook
We zijn zelfs gevraagd om mee te doen aan een demonstratie. eind augustus is er op de club een demonstratie, oa behendigheid, flyball en ook gehoorzaamheid. Ze willen van alle groepen 2 honden ongeveer, zodat je goed kan kijken hoe elke niveau is. Samen met degene die na mij kwam zijn we gevraagd of wij mee willen doen. Vreselijk trots ben ik op mijn knappe Noah :E:
Perry en Noah

Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Geslaagd Jonge Honden 2

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat goed :ok:
Gefeliciteerd :cheer:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Gefeliciteerd :ok:
Wat houdt Jonge honden 2 precies in?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
duitse herder
Zeer actief

je begint met puppy, daarna jonge honden 1. Ik ben begonnen met jonge honden 1, dat is voor honden die nooit training hebben gehad. Zij was 6 maanden, samen met een golden. De rest bleek later 1-1,5 jaar oud te zijn. Daarop volgt de Jonge honden 2, dus uitbreiding van jonge honden 1. Daarna heb je EG A, dan EG B1, B2 en dan pas eens GG :mrgreen:
Met jonge honden moet je oa wacht, gebit tonen, apporteren, lopen met slappe riem, volgen, af, zit, sta, aandacht en noem maar op.
Jonge Honden 1 was in het begin echt drama :jank: Ze trok naar alle honden, zat te piepen, wilde niets etc. Halverwege dacht ik echt van ik stop er mee. toch doorgezet en toen ging het redelijk. Ze was geslaagd en werd toen 3e van de 6. Dus erg goed nog van haar! Daarna jonge honden 2, had ik de 1e keer ook geen leuke trainer voor mij en noah (heel weinig actie) en wilde k dus ook stoppen. Ik kreeg toen gelukkig andere trainer en die was ontzettend leuk en goed :ok: De grootste lol hebben we gehad, dat is denk ik wel het belangrijkste. Noah werd loops en moest 3 weken achter balletje aanhollen ipv spelen met andere honden. Sinds de loopsheid is ze ook volwassener en helemaal larisch met de bal. Daarna met ballletje gaan trainen, wat resulteerde in het goede werk :E:
Ik ben dus echt vreselijk trots op haar, dat ze het zo goed oppakt en belangrijkste, ze vindt het geweldig om te doen (en ik ook)
Perry en Noah

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Gefeliciteerd!
En nu doorgaan en het hele lijstje afwerken :wink:
ranetje
Zeer actief

duitse herder schreef:. Sinds de loopsheid is ze ook volwassener en helemaal larisch met de bal. Daarna met ballletje gaan trainen, wat resulteerde in het goede werk :E:
Ik ben dus echt vreselijk trots op haar, dat ze het zo goed oppakt en belangrijkste, ze vindt het geweldig om te doen (en ik ook)
Dank je voor je uitleg :ok:
Nu inderdaad doorgaan als ze het zo leuk vindt :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
duitse herder
Zeer actief

Helaas gaat dat niet. Ze geven op woensdagavond en op zondag trainen. Woensdagavond ga ik ergens anders flyballen en zondags moet ik voortaan werken :ugh: Waarschijnlijk ga ik op de andere club of VZH of CombiSport erbij doen, naast het flyballen. Jaja balletjes gek he, daar moet je aan mee werken :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Je blijft in ieder geval lekker met haar bezig en dat is het belangrijkst. :ok:
ranetje
Zeer actief

Elly* schreef:Je blijft in ieder geval lekker met haar bezig en dat is het belangrijkst. :ok:
Mee eens :ok:
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Elly* schreef:Je blijft in ieder geval lekker met haar bezig en dat is het belangrijkst. :ok:
Dat ga ik zeker doen! Ik wilde altijd met een hond sporten en nu kan ik dat eindelijk :cheer: Daar ga ik lekker van profiteren :mrgreen:
Perry en Noah

Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

gefeliciteerd Wendy, knappe meid is die Noah :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”