Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtige foto's van hele mooie paarden. Maar ik begin me wel hoe langer hoe meer aan bitten te ergeren. Ik weet niet waarom maar bij elke foto komt het bit als een martelwerktuig op mij over. Al die strak getrokken bekken met die bitten. Nee, dat is niks voor mij.
Doet overigens niks af aan de foto's want eigenlijk heeft dat niks met de topic te maken. Maar omdat de foto's zo mooi duidelijk zijn vielen die bitten mij zo op
ik vind dat ook verschrikkelijk, complete ijzerhandels in die monden en zware neushulpstukken op de hoofden. echt sneu en je verbaast je erover dat het gewoon allemaal mag. bedankt voor het compliment trouwens
Dat van de ijzerhandel viel ons gisteren inderdaad op. We hadden het er nog over, waarom dat nu nodig is.
@Pia: Ik was samen met Jessica en heb zelf een paar jaar geleden met een kleine 2 mp compact met 3x zoom foto's kunnen maken. Meerdere hindernissen staan vlak langs de afscheiding, maar met een telelens tot 200mm kun je vrijwel elke hindernis wel in beeld krijgen als je je positie goed kiest. helaas is af en toe de zon wel spelbreker. (precies recht tegenover)
Prachtige foto's
Zat ook na die bitten te kijken is er blijkbaar maar 1 die nog met een normaal bit en zelfs enkele neusriem durft te rijden
Die op dat onderste schimmeltje, de anderen hebben of wel een normaal bit maar dan weer een mexicaanse neusriem
Of wat hier al eerde is gezegt een complete ijzer winkel, jammer
Hutsje schreef:ik vind dat ook verschrikkelijk, complete ijzerhandels in die monden en zware neushulpstukken op de hoofden. echt sneu en je verbaast je erover dat het gewoon allemaal mag. bedankt voor het compliment trouwens
Het grote verschil in springen en dressuur is dat bij het eerste ongeveer elk bit mag en bij de 2e niet. Hoewel je ook bij dressuur een hoop gesjor aan het ijzer ziet.
Het schijnt dat de KNHS overigens toch aan het kijken is of bitloos toch maar wel kan worden toegestaan. Geloof dat er binnenkort in Ermelo als wijze van proef bitloze wedstrijden zijn. Mijn instructrice had het daarover en zij zou daar erg blij mee zijn omdat haar ene paard een melanoom in zijn mond heeft.
Maar goed, ook bij bitloos zet ik graag een kanttekening, want vraag mij wel eens af of iedereen die bitloos rijdt weet hoe en waar dat inwerkt. Zie soms een druk op de neus uitgeoefend dat ik er ook niet vrolijk van word.
Ik erger me niet aan het ijzerwerk, ik erger me aan de zeer harde handen van die ruiters.. ongelofelijk dat het allemaal maar mag..
Bitloos vind ik prima echter dat staat ook niet garant voor succes, kan ook heel scherp zijn bij verkeert gebruik.
BTW, voor ik het vergeet, de plaatjes zijn wel weer prachtig
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...