lianne05 schreef:Die van mij is dol op frolic, creme de brie (die smeerbare) en yogurt maar dan wel de rechtsomgeslagen biogarde hahah..
Ik heb geen kieskeurige hond hoor!

Het is verschrikkelijk, die van ons eet bijna niks, rauw vlees, de lekkerste gedroogde dingen, smuldier en weet ik het allemaal niet ze hoeft het niet

en ik maar elke keer mn best doen...
Stokbroodje hoeft ze niet tenzij het belegd is!!
Kip kan mevrouw niet tegen dat komt er na 10 min gelijk weer uit
soms wil ik een hond die je blij kan maken met eten...dat je het gevoel hebt dat je je hond echt aan het verwennen bent (met eten dan he)
Oh zo herkenbaar, ik voel met je mee!
Sjon was vooral als pup echt vreselijk moeilijk, hij at helemaal niks, en wat ie at daar was ie dan weer allergisch voor. Vreselijk veel zorgen gehad. Eliminatiedieëten die hij niet lustte, hij at dágen niet..
Nu ik vers voer gaat het wel wat beter, maar hij is nog steeds een zeikerdje. Net bijvoorbeeld een hele bak Carnibest Natuur voorgeschoteld, hij kijkt er amper naar. Roos heeft haar bak al leeg.

Uiteindelijk neemt hij een hapje onder dwang, met lange tanden, en de rest eet zij dan op. Dat gaat dagen zo, en dan krijgen ze weer eens kippenbouten en vreet ie zich helemaal vol.

En maar frolicjes schooien ondertussen, hij laat alles staan maar wil wel frolic.

Nou dat krijgt ie dan mooi niet.
Stomvervelend vind ik het soms. Maar goed, het gaat al beter en verder zoekt ie het maar uit.