Dit incident zag ik onlangs vermeld op een forum en (helaas) heb ik het filmpje opgezocht. Ik heb het 1x bekeken en was woedend. Om dit hier te plaatsen heb ik de video op pauze gezet terwijl ik de link kopieerde... vind het vreselijk

Moderator: moderatorteam
Als je het zo schokkend vind, waarom zoek je het opLynnepien schreef:Klik. Schokkend!
Dit incident zag ik onlangs vermeld op een forum en (helaas) heb ik het filmpje opgezocht. Ik heb het 1x bekeken en was woedend. Om dit hier te plaatsen heb ik de video op pauze gezet terwijl ik de link kopieerde... vind het vreselijk
Omdat ik niet kan weten op voorhand dat het zo schokkend is?duitse herder schreef: Als je het zo schokkend vind, waarom zoek je het op
Ik vond het niet meteen, maar als dat zo is mag deze op slot hoor!thom schreef:Filmpje is al ouder, en heeft hier al eens gestaan.
Als er al consequenties aan verbonden waren (volgens de diverse media wel), dan zal dat voor deze knakker die het op zijn geweten heeft niet mals zijn. De Amerikaanse wet is nogal streng in dierenmishandeling, en zoiets begaan als zijnde een militair in functie, dat wordt al helemaal niet gewaardeerd. Dus denk dat hij een flinke douw gehad heeft, of alsnog gaat krijgeniones schreef:Is maanden geleden gebeurd, stond in alle kranten.
Waar ik helaas nooit meer iets van heb vernomen, zijn de consqequenties voor die idioten. Want volgens mij waren die er wel aan verbonden.
Marine Expelled, Another Punished Over Puppy Video
Last Update: 6/12/2008 8:21 am
The Marine Corps is expelling one Marine and disciplining another for their roles in a video showing a Marine throwing a puppy off a cliff while on patrol in Iraq.
The 17-second video posted on YouTube drew sharp condemnation from animal rights groups when it came to light in March.
The clip shows two Marines joking before one hurls the puppy into a rocky gully. A yelping sound is heard as it flips through the air.
Marine Corps Base Hawaii said in a news release Wednesday that Lance Cpl. David Motari received unspecified "non-judicial punishment" and "is being processed for separation" from the Marine Corps.
The second Marine, Sgt. Crismarvin Banez Encarnacion also received unspecified "non-judicial" punishment.
Copyright 2008 The E.W. Scripps Co. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.
http://www.abc2news.com/news/local/stor ... 0_JzQ.cspx" onclick="window.open(this.href);return false;