Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De aanhouder wint!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

De aanhouder wint!

Ongelezen bericht door senna03 »

Voordat ik op dit forum zat voerde ik Proplan brokken. Door alle info hier ben ik destijds overgestapt naar Cavom. Om de dag krijgen de honden 's avond KVV (had ik dus nog nooit van gehoord.. :19: ) Mijn man vond het eigenlijk wel goed zo, maar ik wilde meer KVV gaan voeren. Maar hij dacht dat dat dus veel duurder zou zijn dan brokken. Ik heb net zolang argumenten aangevoerd als nodig, dat het beter voor ze is, dat ze het zo lekker vinden, dat bv. smuldier helemaal niet zo duur is etc., dat ze nu dus iedere avond KVV gaan krijgen! Tuurlijk, het liefst zou ik ze alleen nog maar KVV geven, maar mijn man denkt dat we toch duurder uit zijn op deze manier en momenteel hebben we het niet breed...Maar voorlopig ben ik dik tevreden!
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: De aanhouder wint!

Ongelezen bericht door EstherK »

:ok:

Met smuldier zijn wij overigens goedkoper uit dan met brokken die 38 euro of meer per 15 kilo kosten. En dan voeren we uitgebreid met allerlei smaken (per 120 kilo ingekocht). Dus... :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”