Bij de balkondeur lag weer een plasje kots met het behang en de stukjes muur. Nou slopen heeft ze echt al sinds haar puppytijd niet meer gedaan dus dit was echt om haar maag te prikkelen om te kotsen volgens mij. Ik zal haar straks weer wat okugest geven en het maar even aankijken, maar maak me toch wat bezorgd en vraag me af wanneer en of ik nou met haar naar de dierenarts zal gaan..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gollum beroerd en doet gek?
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Gollum beroerd en doet gek?
Gollum is niet lekker, gisterochtend had ze m'n hele vloer ondergekotst met gal (leuk wakker worden
). Toen ik met haar naar buiten ging stond ze gelijk als een malle gras te vreten om daarna weer te kotsen. Ik had nog okugest in huis dus dat heb ik haar gegeven, daarna ging het stukken beter en heeft ze nog heerlijk gek gedaan met een stafford teefje. Gisteravond ook niks aan de hand, word ik vanochtend wakker zie ik dat er stukken behang van de muur zijn gescheurd en een stuk kalk eruit gevroten
Bij de balkondeur lag weer een plasje kots met het behang en de stukjes muur. Nou slopen heeft ze echt al sinds haar puppytijd niet meer gedaan dus dit was echt om haar maag te prikkelen om te kotsen volgens mij. Ik zal haar straks weer wat okugest geven en het maar even aankijken, maar maak me toch wat bezorgd en vraag me af wanneer en of ik nou met haar naar de dierenarts zal gaan..
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Sommige honden moeten (dwangmatig) grazen/vreten als ze misselijk zijn en als er dan geen gras in de buurt is vreten ze wat er maar voor handen is. Bij Gollum dus dat stuk behang. Ik heb wel eens een hond gezien die een tapijt helemaal afgraasde.
En ik zou - net als Nanna - het even aankijken. Alleen misselijkheid of alleen diaree vind ik nooit zo verontrustend. Let wel op of haar maag/buik niet opzwelt en dat ze verder tierig blijft.
Beterschap!
En ik zou - net als Nanna - het even aankijken. Alleen misselijkheid of alleen diaree vind ik nooit zo verontrustend. Let wel op of haar maag/buik niet opzwelt en dat ze verder tierig blijft.
Beterschap!
- Gollum
- Zeer actief
Gister had ze ook wat diarree maar vandaag niet.. Ik had haar vanochtend weer wat okugest gegeven en ze was net buiten weer zo tierig als de pest, alle hondjes uitdagen en gek doen dus wat dat betreft ziet ze er niet ziek uit. Koorts opmeten is bij Gol in m'n eentje een ietwat onmogelijke opgave en heel stressvol voor haar, is er een andere manier om te vermoeden dat ze koorts heeft?Rami schreef:Sommige honden moeten (dwangmatig) grazen/vreten als ze misselijk zijn en als er dan geen gras in de buurt is vreten ze wat er maar voor handen is. Bij Gollum dus dat stuk behang. Ik heb wel eens een hond gezien die een tapijt helemaal afgraasde.![]()
Beterschap!
Ze geeft geen pijn aan, als ze buikpijn heeft loopt ze een beetje krom en kan ze de bank lastig opkomen, dat heeft ze nu niet. Buik is ook niet gezwollen gelukkig, dat was het eerste waar ik naar keek. Misschien iets van een virusje of wat verkeerds gegeten/gedronken? Ik vond het water waar ze gister in sprong wel wat groenig, daar houd ik haar maar even uit voorlopig..
- Gollum
- Zeer actief
Hee wat goed! Ik wist niet dat dat bestond. Nou is iets in haar oor stoppen ook wel stressvol voor Gol maar niet zo erg als in haar kontNanna schreef:http://www.dierenzaken.net/joomla/Gollum schreef: Koorts opmeten is bij Gol in m'n eentje een ietwat onmogelijke opgave en heel stressvol voor haar, is er een andere manier om te vermoeden dat ze koorts heeft?
- Gollum
- Zeer actief
Sja dat dacht ik ook maar Gol werd zo wild dat ik bang was dat die thermometer af zou breken in haar kont :N:Nanna schreef:Daar vragen we hier simpelweg helemaal niet naar, of het wel of niet stressvol is. Het mot gewoon beur'n, klaar.Gollum schreef:
Hee wat goed! Ik wist niet dat dat bestond. Nou is iets in haar oor stoppen ook wel stressvol voor Gol maar niet zo erg als in haar kontEn dan gaat het meestal vanzelf.
Met koekies kan ik haar nog paaien wat in haar oor te stoppen maar ze wil niet anaal
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: Gollum beroerd en doet gek?
Als ze in groenig water is geweest zou het door blauwalg kunnen komen, hier in de buurt zijn ook alweer zwemverboden vanwege blauwalg.