Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Arm hondje, je zou toch zeggen dat hij na de 100ste stekel wel zou denken 'hmm, dit is toch vrij onaangenaam, laat ik mijn vertier ergens anders zoeken'. Maar ruim 1300 ?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Nanna schreef:Dat is geen Pitbull.
Dat is een Bullterriër En een zo te zien niet bijster slimme
Ja, ik zag het, alleen had de tekst gewoon zo overgenomen zoals het op de site stond. Je kunt het nog zien aan de oortjes. Arm beest. Het verbaast me, net zoals Frederiek, dat hij zo ontzettend lang door is gegaan!
Dat fanatieke ken ik van ons buur bulletje, hond bijt door een hekwerk heen om bij ons in de tuin te komen
We hebben het nu drie dubbel op sommige plekken, nu nog iets maken zodat ie niet onder de schutting komt
je hebt toch ook van die stekelbeesten die uit verdediging stekels schieten?? ik weet niet meer de exacte naam van dat dier, maar op animal planet heb ik dat eens gezien. dan kan zo``n beest wel 300 stekels losschieten. net als een gifspuwende cobra die het gif in de ogen van een vijand kan spuwen. kunnen hun met stekels.
zo hadden ze op animal planet ook eens een hond die zo onder de stekels zat.
Nanna schreef:Dat is geen Pitbull.
Dat is een Bullterriër En een zo te zien niet bijster slimme
Ja, ik zag het, alleen had de tekst gewoon zo overgenomen zoals het op de site stond. Je kunt het nog zien aan de oortjes. Arm beest. Het verbaast me, net zoals Frederiek, dat hij zo ontzettend lang door is gegaan!
Die eigenschap heet gameness en daar worden dit soort rassen vaak heel specifiek op gefokt.
Leuk he? Je zou zo'n hond treffen en dat hij het dan op jou of je hond voorzien heeft.
Dat is het verschil tussen honden die bijten en honden die iemand slopen.