Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bij blijven bij rontgenen?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

en heb je al gebeld?
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ik ben beide keren ook bij Kaya gebleven. Loodschort aan en klaar.

:19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

bij monky moet ik er altijd bij blijven want zelfs met roesje is hij niet te vertrouwen met anderen, en vanzelf sprekend blijf ik er bij mijn andere honden ook gewoon bij :mrgreen: , in belgie zijn ze wel strenger maar goed ook daar is monky zonder mij niet te vertrouwen en mag ik er ook gewoon bij blijven :wink: maar goed ik kom daar meestal s'avonds laat of in het weekend heel vroeg dus dan vinden ze het minder erg, maar hun worden daar regelmatig op gecontroleerd werdt er verteld :wink:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Ik heb gebeld en ben er even geweest. Mijn oude dierenarts waar ik er eerst ook bij mocht blijven daar mag het ook niet meer en ook geen andere in de buurt. De reden was trouwens.
Nu begreep ik net dat het bij Hellendoorn wel mag. Maar we hebben nu afgesproken dat Stephan achter de deur blijft wachten en als Arie gestrest is mag hij er bij.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Carmen schreef:Ik heb gebeld en ben er even geweest. Mijn oude dierenarts waar ik er eerst ook bij mocht blijven daar mag het ook niet meer en ook geen andere in de buurt. De reden was trouwens.
Nu begreep ik net dat het bij Hellendoorn wel mag. Maar we hebben nu afgesproken dat Stephan achter de deur blijft wachten en als Arie gestrest is mag hij er bij.
Wat was de reden nou? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Carmen
Zeer actief

Om de stralingswetgeving en die geldt ook voor klanten. Dat zeiden overigens de andere dierenartsen ook die ik gebeld heb.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Inge O schreef:
Carmen schreef:Om de stralingswetgeving en die geldt ook voor klanten. Dat zeiden overigens de andere dierenartsen ook die ik gebeld heb.
oh, dat zou inderdaad wel kunnen kloppen - ik kreeg onlangs nog een aangetekend schrijven waarbij me gemaand werd op te geven of ik stralingstoestellen gebruikte in de praktijk - nee dus :mrgreen: .

maar blijkbaar hebben ze één en ander in kaart gebracht en de wetgeving terzake bijgesteld.
Ik heb eind januari van dit jaar Ita nog "begeleid" tijdens de heupfoto's :denken:
Er was totaal geen duscussie over.......... jasschort aan en helpen maar. :ok:

Sinds wanneer is die wetgeving veranderd dan?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Vanmiddag dus er ook weer bij geweest. Anders hadden ze een roesje moeten geven.
Spike is gewoon ook doodsbang op die tafel. Ben ik erbij, en hou z'n kop vast is het nog wel te doen voor hem.

Ik zie het nu er niet van in om er niet bij te zijn eigenlijk. Short aan en bij je hond zijn! Lijkt me voor een da zelf toch ook prettig als de eigenaar erbij is, om te helpen, om de hond rustiger te houden.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Inge O schreef:
ranetje schreef:
Inge O schreef:
Carmen schreef:Om de stralingswetgeving en die geldt ook voor klanten. Dat zeiden overigens de andere dierenartsen ook die ik gebeld heb.
oh, dat zou inderdaad wel kunnen kloppen - ik kreeg onlangs nog een aangetekend schrijven waarbij me gemaand werd op te geven of ik stralingstoestellen gebruikte in de praktijk - nee dus :mrgreen: .

maar blijkbaar hebben ze één en ander in kaart gebracht en de wetgeving terzake bijgesteld.
Ik heb eind januari van dit jaar Ita nog "begeleid" tijdens de heupfoto's :denken:

ik zou het zeker ook niet exact weten - weet alleen wel dat er wat 'beweging' in die materie zit :wink: .
Zou dat met ons als baasjes te maken hebben of met "stralingsafval"? :idea:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Carmen
Zeer actief

Daisy@ schreef:Vanmiddag dus er ook weer bij geweest. Anders hadden ze een roesje moeten geven.
Spike is gewoon ook doodsbang op die tafel. Ben ik erbij, en hou z'n kop vast is het nog wel te doen voor hem.

Ik zie het nu er niet van in om er niet bij te zijn eigenlijk. Short aan en bij je hond zijn! Lijkt me voor een da zelf toch ook prettig als de eigenaar erbij is, om te helpen, om de hond rustiger te houden.
als de hond niet rustig is gebeurt dat dus ook
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

ranetje schreef: Ik heb eind januari van dit jaar Ita nog "begeleid" tijdens de heupfoto's :denken:

Het zijn in ieder geval maatregelen waar niet iedere da zich aan houdt. Anderhalve maand geleden stond ik nog met een loodschort om bij de contrôle-foto's van Billy-Baloe. :wink:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Carmen schreef:
Daisy@ schreef:Vanmiddag dus er ook weer bij geweest. Anders hadden ze een roesje moeten geven.

als de hond niet rustig is gebeurt dat dus ook
Je bedoelt een roesje geven?
Dan zou ik toch als da eerder kiezen om de eigenaar erbij te laten.
Anders had Spike vanmiddag ook een roesje nodig gehad....
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Ik hoop ook dat ik er bij kan blijven als Aidan ooit nog röntgenfoto's nodig heeft. Was een paar jaar geleden ook zo. Wat een ambtelijk gezeur om daar nu achteraan te zitten. Ik blijf erbij omdat ik voor mezelf nauwelijks röntgenfoto's nodig heb gehad, alleen bij de tandarts. Dus de besmetting met straling blijft voor mij acceptabel als ik erbij blijf wanneer mijn honden foto's nodig hebben. Dat is toch een inschatting die je als volwassen mens zelf kunt maken?
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”