Wie gaan er heen van hier??
Wij zijn druk aan het nadenken om Saba in te schrijven

Moderator: moderatorteam
Hoe we gaan wordt nog even een verrassing, weten we zelf nog niet. Dit tevens omdat er in onze prive sfeer nogal wat wijzigingen opkomst staan, dus we hebben nog even geen idee hoe we het moeten gaan organiseren. We hebben gelukkig nog even*Kane* schreef:Hebben jullie een hotel vlakbij geboekt of een huisje oid???
Ben totaal niet bekend met buitenlandse shows
Wij willen graag met de camper naar Bratislava, maar hebben nog niet veel ervaring met buitenlandse shows. Op de site vind ik niet hoe ik een camperplaats moet bespreken. Wie kan mij wat wegwijs maken? En moet er als je inschrijft een kopie van de stamboom bij gedaan worden, ook als de hond nog geen titels heeft?goud schreef:Wij hebben er 3 ingeschreven, en ook voor de Terrier special de dag er voor. Zelfde plaats. Gaan met de camper en hebben een plaats besproken bij de tentoonstelling.
Je hebt een mailtjeZoraya schreef:Wij willen graag met de camper naar Bratislava, maar hebben nog niet veel ervaring met buitenlandse shows. Op de site vind ik niet hoe ik een camperplaats moet bespreken. Wie kan mij wat wegwijs maken? En moet er als je inschrijft een kopie van de stamboom bij gedaan worden, ook als de hond nog geen titels heeft?goud schreef:Wij hebben er 3 ingeschreven, en ook voor de Terrier special de dag er voor. Zelfde plaats. Gaan met de camper en hebben een plaats besproken bij de tentoonstelling.
De Terrierspecial de dag ervoor zouden we dan ook kunnen doen maar waar vind ik daar gegevens en inschrijfformulier van?
Alvast bedankt voor verdere info.
Zoraya
goud schreef:Je hebt een mailtje.Zoraya schreef:Wij willen graag met de camper naar Bratislava, maar hebben nog niet veel ervaring met buitenlandse shows. Op de site vind ik niet hoe ik een camperplaats moet bespreken. Wie kan mij wat wegwijs maken? En moet er als je inschrijft een kopie van de stamboom bij gedaan worden, ook als de hond nog geen titels heeft?goud schreef:Wij hebben er 3 ingeschreven, en ook voor de Terrier special de dag er voor. Zelfde plaats. Gaan met de camper en hebben een plaats besproken bij de tentoonstelling.
De Terrierspecial de dag ervoor zouden we dan ook kunnen doen maar waar vind ik daar gegevens en inschrijfformulier van?
Alvast bedankt voor verdere info.
Zoraya
Gr.
Gaan kun je altijd. Met de camper vindt je altijd wel ergens een plekje in de buurt. Daar zou ik niet voor thuisblijven. Er is ook nog een camping in Bratislava.Zoraya schreef:Dat is slecht nieuws, willen we voor het eerst ver weg, kan het niet doorgaan omdat we de camper niet kwijt kunnen.Dan kunnen we niet gaan, echt jammer en hier baal ik ontzettend van.
Zoraya
Het is toch een nationale show en geen clubmatch? Lees ik het weer verkeerd?Inmiddels staat eindelijk op de website de info voor de nationale show, voor de rassen waar geen clubshow voor is.