Akita's komen we hier nooit tegen dus hoe ze (de akita's) daar op zouden reageren weet ik niet

Moderator: moderatorteam
Nou, dat dikgedrukte is hier beslist niet het geval (want dit baasje is zelden enthousiast als ze iemand tegenkomt, en al helemaal niet om een praatje te maken).Zoek stok! schreef:Maar waarin begrijpen ze elkaar dan beter? Of bedoelen jullie ook dat ze elkaar leuker vinden? Want dat lees ik een aantal keer in dit topic. Ik snap wel dat honden elkaar 'herkennen' in het bos, want vaak gaan de baasjes heel enthousiast naar de andere hond van hetzelfde ras kijken en maken een praatje met de eigenaarDongo schreef:er wordt ook niet beweerd dat verschillende rassen elkaar niet begrijpen...de vraag is: begrijpen 2 honden van hetzelfde ras elkaar beter dan 2 honden van verschillende rassen? en dat denk ik dus wel![]()
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het specificeren. Wat kan een Duitse Herder een andere Duitse Herder beter duidelijk maken dan een Weimaraner?
Dat heeft Vera inderdaad ook heel erg. Als een hond in spel naar haar gaat blaffen stopt ze meteen met spelen, en als het langer duurt gaat ze er een beetje gebukt bij staan kijken "doe nou niehiettt!"Emma schreef:
zo blaft hij b.v niet. en vindt het dan ook raar dat andere honden wel veel blaffen. dat speelt niet lekker vindt hij.