Shib gaat lekker mee waar hij mee kan.
Zo neem ik hem ook altijd mee als ik naar de coffeeshop ga. Voor Shib lekker een wandeling van 3 kwartier en heel veel knuffels en standaard een koekie.
Of op zaterdagochtend mee naar de markt. De groente en fruit meneer is gek op hem en vindt het niet erg als hij per ongeluk in z'n enthousiasme een aarbei plet(

). Daarbij staat er op de markt ook altijd een kraam met hondenspeeltjes en dingen. Standaard koekies en af en toe een speeltje van 2,50 en daarbij uiteraard weer de nodige knuffels van andere mensen.
Zo was ik laatst in Hilversum bij een vriend en liepen we met Shib het centrum in. In het overdekte winkelcentrum daar mogen geen honden komen, maar er zit wel een dierenwinkel en ik moest even wat te eten voor 'm halen. Nou hoppakee die 20m illegaal door het winkelcentrum moet kunnen.
De eigenaren van de dierenwinkel waren helemaal enthousiast dat er toch een hond binnen was gekomen. Ze waren bijna aan het vechten om de koekjestrommel en Shib heeft uiteindelijk een stuk of 5 koekies gekregen.
Of laatst bij de 'Wok to go' ik twijfelde of ik Shib wel mee naar binnen mocht nemen. Een vriendin liep dus eerst naar binnen om te vragen of hij mee mocht en dat mocht. Toen liepen Shib en ik ook naar binnen.
Zo neem ik Shib ook mee naar de Subway als ik zin heb in een broodje.
Bij het tankstation mag hij niet binnen, nou dan bind ik hem wel even 30 seconden vast hoor. Als ik goed zicht heb, heb ik er niet zoveel problemen mee.