Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe vaak geven jullie je hond iets lekkers??
Moderator: moderatorteam
-
rodalover
- geregistreerd lid
Hoe vaak geven jullie je hond iets lekkers??
Ik vroeg mij af hoevaak er gemiddeld een lekkere snack aan de honden wordt gegeven!
Is het vaak een goedkope of een duurdere snack??
En wat voor snack geven jullie precies??
Ben nieuwsgierig of ik veel of weinig geef in verhouding tot de rest van de forumleden.....
Is het vaak een goedkope of een duurdere snack??
En wat voor snack geven jullie precies??
Ben nieuwsgierig of ik veel of weinig geef in verhouding tot de rest van de forumleden.....
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Wij gebruiken vaak gewoon Hades z'n etensbrokken als lekkers, hij vindt ze heerlijk! Scheelt ook in opletten voor dikheid, wat hij tussendoor krijgt gaat gewoon van z'n maaltijden af. Als ik kip sta te snijden in de keuken krijgt hij samen met de kat de restjes, soms een stukje appel o.id. en een koekje als hij in de bench gaat.
Knaagbotjes heeft hij altijd wel en heel soms krijgt hij zo'n gevuld bot, maar dat zorgt meestal voor diarree, dus dat is echt maar 1x per maand ofzo. Dat vindt hij wel echt helemaal te gek, als 't ding leeg is loopt hij er nog weken mee te sjouwen. Maar hondenbonbons ofzo doen we niet aan.
Wat bedoel je eigenlijk precies met goedkopere en duurdere snacks?
't Komt erop neer dat hij in elk geval 's avonds in de bench iets lekkers krijgt (en 't verschilt nogal wat dat kan zijn) en soms overdag tussendoor, maar dat zijn vaker gewone brokjes dan koekjes.
Knaagbotjes heeft hij altijd wel en heel soms krijgt hij zo'n gevuld bot, maar dat zorgt meestal voor diarree, dus dat is echt maar 1x per maand ofzo. Dat vindt hij wel echt helemaal te gek, als 't ding leeg is loopt hij er nog weken mee te sjouwen. Maar hondenbonbons ofzo doen we niet aan.
Wat bedoel je eigenlijk precies met goedkopere en duurdere snacks?
't Komt erop neer dat hij in elk geval 's avonds in de bench iets lekkers krijgt (en 't verschilt nogal wat dat kan zijn) en soms overdag tussendoor, maar dat zijn vaker gewone brokjes dan koekjes.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
-
doggy
Beike krijgt naast zijn brokken zo nu en dan eens iets extra's.
Bij behendigheid krijgt hij zijn eigen brokjes als beloning.
Vandaag heeft hij bijv. een varkensneus gehad.
Wat bedoel je met duurdere snack?
Beike krijgt verschillende dingen als extra.
Bijv:
-Varkensneus
-Deli snack Bacon
-Kippenpootjes
-Kauwstaven ( onder toezicht).
-Denta-stick
-Pensstaafjes
-Bullenpees
-Hondenkoekjes.
- enz.
Hij krijgt het alleen niet elke dag.
Natuurlijk krijgt hij wel elke dag naast zijn brokken, ook beloningen , maar dat zijn zijn eigen brokken.
Omdat ik Beike zijn dieet in de gaten moet houden, krijgt hij niet elke dag iets extra's.
Bij behendigheid krijgt hij zijn eigen brokjes als beloning.
Vandaag heeft hij bijv. een varkensneus gehad.
Wat bedoel je met duurdere snack?
Beike krijgt verschillende dingen als extra.
Bijv:
-Varkensneus
-Deli snack Bacon
-Kippenpootjes
-Kauwstaven ( onder toezicht).
-Denta-stick
-Pensstaafjes
-Bullenpees
-Hondenkoekjes.
- enz.
Hij krijgt het alleen niet elke dag.
Natuurlijk krijgt hij wel elke dag naast zijn brokken, ook beloningen , maar dat zijn zijn eigen brokken.
Omdat ik Beike zijn dieet in de gaten moet houden, krijgt hij niet elke dag iets extra's.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
hier krijgen ze niet zo vaak iets lekkers zomaar.
Af en toe een gedroogd pensstaafje en dat is het wel.
Ik heb wel in de keuken een speciale hondensnoepjes pot.
Daar zitten hele kleine hondenbrokjes in en daar krijgen ze er alleen maar eentje van als er iets 'vreselijks' gebeuren moet, zoals oren soppen, vlooienpipetjes, DA pillen enzovoort
Maakt niet uit wie het 'vreselijke' heeft ondergaan, als er zoiets gebeurd is vliegen ze met zn tweeën naar de keuken om hun eerlijk verdiende beloning in ontvangst te nemen.
Oh en na het eten krijgen ze alletwee een stuk droog brood.
Dit heb ik ingevoerd omdat Jan jarenlang niet goed wilde eten en hij droog brood het lekkerste van het lekkerste vindt.
Bak leeg was een snee brood, bak niet leeg geen brood.
Dat heeft toen goed geholpen en is er op de een of andere manier ingebleven.
Af en toe een gedroogd pensstaafje en dat is het wel.
Ik heb wel in de keuken een speciale hondensnoepjes pot.
Daar zitten hele kleine hondenbrokjes in en daar krijgen ze er alleen maar eentje van als er iets 'vreselijks' gebeuren moet, zoals oren soppen, vlooienpipetjes, DA pillen enzovoort
Maakt niet uit wie het 'vreselijke' heeft ondergaan, als er zoiets gebeurd is vliegen ze met zn tweeën naar de keuken om hun eerlijk verdiende beloning in ontvangst te nemen.
Oh en na het eten krijgen ze alletwee een stuk droog brood.
Dit heb ik ingevoerd omdat Jan jarenlang niet goed wilde eten en hij droog brood het lekkerste van het lekkerste vindt.
Bak leeg was een snee brood, bak niet leeg geen brood.
Dat heeft toen goed geholpen en is er op de een of andere manier ingebleven.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
rodalover
- geregistreerd lid
-
doggy
Daar maakt Beike zelf geen onderscheid in, als het maar lekker is.rodalover schreef:met duurdere of goedkopere snacks bedoel ik b.v. een bullenpees is duurder dan een koekje....
vanaf welk bedrag vinden jullie het een dure aan gelegenheid worden?
Afwisseling is natuurlijk wel leuk en dan is het soms wat duurder.
Hangt er ook vanaf of je het per stuk of niet.
Vind ik moeilijk te zeggen wanneer het een dure aangelegenheid wordt.
De snacks die ik voor Beike haal zijn verschillend van prijs.
Ik heb 1 hond, dus heel veel hoef ik ook niet in 1X te kopen.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Luka krijgt elke dag iets te kauwen (bullenpees, varkensoor, runderhuid, greenie o.i.d. en 1x per week een farmfood bot). Voor het slapen gaan krijgt hij altijd een dentastix of een gedroogd pensstaafje. Daarnaast gaat er elke dag wel een goede hand belonings brokjes doorheen tijdens het trainen (voor G&G).
Ik vind alles boven de 1 euro per stuk vallen in de "duurdere" categorie, wil overigens niet zeggen dat ik het daarom niet koop
Resumé: ik heb een stront verwende hond
Ik vind alles boven de 1 euro per stuk vallen in de "duurdere" categorie, wil overigens niet zeggen dat ik het daarom niet koop
Resumé: ik heb een stront verwende hond

-
Marion.
Elke ochtend, als we terug naar boven gaan om in bed koffie te drinken, krijgen ze een paar mini-koekjes. Drie ofzo. En dat is dan een zak van weet ik het 200 gram voor 2 euro ofzo?
En vaak tover ik een "bonus" uit m'n ochtendjaszak, zo'n vleesstaafje oid van de Lidl. Over de dag heen krijgen ze zelden wat. Heel af en toe een gedroogd pensstaafje. Maar ze hebben nooit van die mega-kluif-dingen. Dus duur aan snackkies zijn ze niet.
En vaak tover ik een "bonus" uit m'n ochtendjaszak, zo'n vleesstaafje oid van de Lidl. Over de dag heen krijgen ze zelden wat. Heel af en toe een gedroogd pensstaafje. Maar ze hebben nooit van die mega-kluif-dingen. Dus duur aan snackkies zijn ze niet.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Ze krijgen hier 2x daags na de maaltijd een Bonzo krokante kluif.
's Avonds na de koffie krijgen ze 2 á 3 pensstaafjes.
2 á 3x in de week krijgen ze 's middags een bullepeesje of runderoor.
In het weekend krijgen ze een vers bot.
Ik koop de pensstaafjes per 20 of 25 kilo via Ebay, wat aanzienlijk in de prijs scheelt. De runderoren en bullepeesjes bestel ik ook in grote aantallen. (200x)
Ik bestel ze via Ebay van een shop in Duitsland.
's Avonds na de koffie krijgen ze 2 á 3 pensstaafjes.
2 á 3x in de week krijgen ze 's middags een bullepeesje of runderoor.
In het weekend krijgen ze een vers bot.
Ik koop de pensstaafjes per 20 of 25 kilo via Ebay, wat aanzienlijk in de prijs scheelt. De runderoren en bullepeesjes bestel ik ook in grote aantallen. (200x)
Ik bestel ze via Ebay van een shop in Duitsland.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- TvanEmst
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Knaag- en sleurbehoefte wordt ingelost tijdens de maaltijden (strotten, koppen, ribben, ander (vlees)bot) maar soms als ik een maaltijd geef dat wat meer hap-slik-weg is (sardines, spiervlees in stukken, eitje etc.) geef ik dingen als gedroogde pensbotten of een gedroogde vleesproduct als een lams- of runderoor, hertenoor, rundernekpees, hoefje etc..
Voor het slapen gaan (na de laatste wandeling) een pensstaafje is ook vaste prik.
Verder heb ik altijd iets van pens-trainers in mijn zak als beloning.
Voor het slapen gaan (na de laatste wandeling) een pensstaafje is ook vaste prik.
Verder heb ik altijd iets van pens-trainers in mijn zak als beloning.
- starfleet
- Erelid
Waarom dan geen lekkere bullenpees? Dat is veel beter voor hem en daar doet hij ook langer mee. Ze zijn ongeveer een euro per stuk bij de dierenwinkel, veel beter voor zijn gebit dan die dure bonzodingen.TvanEmst schreef:Eh, mijn hond is stront verwend en krijgt iedere dag een runderhuid/varkensoor(of neus)/rodi worst/kaas/bonzo kluif ga zo maar door.(Rodi worst/kaas geen hele per dag hoor.. maar bonzo kluiven meerdere per dag)
Anne
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Na de wandeling terug in de auto twee mini-frolicjes, thuis na de ochtendwandeling een gedroogd pensstaafje.
's Avonds voor het slapen een kwart boterham met smeerworst.
En af en toe een farmfoodkluif. Of soms een kipvleugel of kippennek, maar dit niet vaak als tussendoortje (wel bij de maaltijd).
En als ik in de keuken bezigben valt er wel altijd iets op de grond: plakje kaas, beetje vlees enz.
Het valt niet mee om een tekkel in model te houden
En over de kosten: dat kost echt bijna niets, voor één klein hondje.
's Avonds voor het slapen een kwart boterham met smeerworst.
En af en toe een farmfoodkluif. Of soms een kipvleugel of kippennek, maar dit niet vaak als tussendoortje (wel bij de maaltijd).
En als ik in de keuken bezigben valt er wel altijd iets op de grond: plakje kaas, beetje vlees enz.
Het valt niet mee om een tekkel in model te houden
En over de kosten: dat kost echt bijna niets, voor één klein hondje.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Mijn honden zijn verwend.
Ze krijgen over de dag heen behoorlijk wat toegestopt.
Ik heb altijd koekjes (hele kleine hoor) bij me tijdens de wandelingen.
Ze krijgen in de ochtend als ik ga werken een denta. Vrijwel dagelijks iets van een pees, hoefje of een oortje.
Vergeet ook de tafelrestjes niet en de tussendoortjes die van mijn bord of van het aanrecht afvallen!
Prijs.... tja. Ik heb twee honden en regelmatig andersmans honden over de vloer. Ik denk dat ik niet eens wil weten wat ik per week aan extra's voor de honden uitgeef.
Ze krijgen geregeld een nieuw speeltje, daar vind ik de prijs dan wel weer veel belangrijker. Ze maken het meestal toch kapot en dan vind ik alles boven de 5 euro toch echt te veel geld.
Ze krijgen over de dag heen behoorlijk wat toegestopt.
Ik heb altijd koekjes (hele kleine hoor) bij me tijdens de wandelingen.
Ze krijgen in de ochtend als ik ga werken een denta. Vrijwel dagelijks iets van een pees, hoefje of een oortje.
Vergeet ook de tafelrestjes niet en de tussendoortjes die van mijn bord of van het aanrecht afvallen!
Prijs.... tja. Ik heb twee honden en regelmatig andersmans honden over de vloer. Ik denk dat ik niet eens wil weten wat ik per week aan extra's voor de honden uitgeef.
Ze krijgen geregeld een nieuw speeltje, daar vind ik de prijs dan wel weer veel belangrijker. Ze maken het meestal toch kapot en dan vind ik alles boven de 5 euro toch echt te veel geld.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
connie63
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Als ze alleen thuis moet blijven krijgt ze altijd iets uit 'het laatje'. Daar zitten pensstaafjes en andere soortgelijke fingen in, ong 10 cm lengte en lekker zijn zeg maar de criteria...
Verder ligt hier eigenlijk altijd wel wat te eten voor haar, sowieso van die runderhuid botten her en der verspreid, of na een opruim-bui van mij in de speelgoedmand.
Gewoon lekkers tussendoor bijna nooit, en als ik met haar trucjes ga trainen is dat gewoon met een brok-maaltijd. In mn jaszakken heb ik ook gewoon brokjes zitten.
Bij mijn ouders krijgt ze 's ochtends en 's avonds bij de koffie en 's middags bij de thee altijd iets lekkers.
Verder krijgt ze van wat ik heb en wat oké is voor haar om te hebben meestal ook wel een stukje, dus als ik brood met kaas eet krijgt ze een friemeltje kaas, kibbeling krijgt ze de witte binnenkant, zalm, brood, wortels, vlees, noem het maar op en meestal zit er wel een stukje voor haar in. En als ik een bakje kwark leeg heb mag zij hem altijd uitlebberen, wordt ze helemaal blij van
Verder ligt hier eigenlijk altijd wel wat te eten voor haar, sowieso van die runderhuid botten her en der verspreid, of na een opruim-bui van mij in de speelgoedmand.
Gewoon lekkers tussendoor bijna nooit, en als ik met haar trucjes ga trainen is dat gewoon met een brok-maaltijd. In mn jaszakken heb ik ook gewoon brokjes zitten.
Bij mijn ouders krijgt ze 's ochtends en 's avonds bij de koffie en 's middags bij de thee altijd iets lekkers.
Verder krijgt ze van wat ik heb en wat oké is voor haar om te hebben meestal ook wel een stukje, dus als ik brood met kaas eet krijgt ze een friemeltje kaas, kibbeling krijgt ze de witte binnenkant, zalm, brood, wortels, vlees, noem het maar op en meestal zit er wel een stukje voor haar in. En als ik een bakje kwark leeg heb mag zij hem altijd uitlebberen, wordt ze helemaal blij van

You'll be in my heart... Always...
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
hier hebben ze altyd kauwbotten er liggen.
als ik van het werk thuis kom, dan krijgen
ze een koekje, elke keer verschillend. en
dan in het weekend, krijgen savonds ze een
neus, hoefje, kip stengel, runderoor,
gedroogde vis noem maar op, elke keer e
en verrassing.
en met het trainen heb ik frolic, mini botjes,
gedroogde pens, ligt eraan wat er voor aan ligt.
als ik van het werk thuis kom, dan krijgen
ze een koekje, elke keer verschillend. en
dan in het weekend, krijgen savonds ze een
neus, hoefje, kip stengel, runderoor,
gedroogde vis noem maar op, elke keer e
en verrassing.
en met het trainen heb ik frolic, mini botjes,
gedroogde pens, ligt eraan wat er voor aan ligt.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Hier als beloning werkelijk van alles.
Gewone "natuurlijke" brokjes (op dit moment Nutro choice), en van die kleine snackjes van Proline zonder toevoegingen die ik in kleine stukjes breek (kip/vissticks en haringsnoepjes zijn favoriet).
Verder altijd als ik wegga een pensstaafje. Ik ben eigenlijk niet zo erg belonerig, maar het begint te komen. Ze zouden het liefst Frolicjes eten denk ik
.
En voor een tussendoorknaag heb ik regelmatig in huis: stokvis, varkens-, herten-, lams- en geitenoren, lams- en runderpens, lamsstrotten, bullenpezen en meer dat soort dingen.
Ik ben dus zo te lezen van de "dure" beloningen.
Daar staat tegenover dat ik wel veel in huis heb, maar dat ik er niet veel mee beloon
. Heb sinds Yanthe meestal wel wat kleine beloninkjes in mijn kontzak, maar dat heb ik met Bon nooit gedaan (lees: nooit nodig gehad).
Er liggen meestal ook wel twee kluiven. Twee verschillende, want ze willen altijd die van de ander en aandachtig liggen toekijken hoe de ander de kluif verorbert al wachtend op het moment dat ze de interesse verliest is ook een vorm van bezigheids therapie.
Zou die concurrentieslag er niet inzitten hoeft Bonha überhaupt geen kluif en Yanthe slechts bij tijd en wijle.
Gewone "natuurlijke" brokjes (op dit moment Nutro choice), en van die kleine snackjes van Proline zonder toevoegingen die ik in kleine stukjes breek (kip/vissticks en haringsnoepjes zijn favoriet).
Verder altijd als ik wegga een pensstaafje. Ik ben eigenlijk niet zo erg belonerig, maar het begint te komen. Ze zouden het liefst Frolicjes eten denk ik
En voor een tussendoorknaag heb ik regelmatig in huis: stokvis, varkens-, herten-, lams- en geitenoren, lams- en runderpens, lamsstrotten, bullenpezen en meer dat soort dingen.
Ik ben dus zo te lezen van de "dure" beloningen.
Daar staat tegenover dat ik wel veel in huis heb, maar dat ik er niet veel mee beloon
Er liggen meestal ook wel twee kluiven. Twee verschillende, want ze willen altijd die van de ander en aandachtig liggen toekijken hoe de ander de kluif verorbert al wachtend op het moment dat ze de interesse verliest is ook een vorm van bezigheids therapie.
Zou die concurrentieslag er niet inzitten hoeft Bonha überhaupt geen kluif en Yanthe slechts bij tijd en wijle.
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Hier liggen eigenlijk altijd van die gewone rundhuidbotten, zodat Kay zich lekker vermaakt. Als we weg gaan, krijgt hij meestal een pensstaaf of een kong gevuld met gewoon brokjes. Trainen doe ik meestal op gewoon brokjes. Per uitzondering rodyworst of schapenvet. Om de 2 a 3 dagen krijgt Kay een schapenvetbonbon. Verder regelmatig (als ik er bij boodschappen aan denk) een gerookt echt bot met nog wat restanten vlees. Verder heel af en toe een lam en rijst koekje, maar vergeet dat vaak. Meneer heeft ook 1 keer een hoefje gehad. Ik zoek ik algemeenheid dingen op waar hij lekker lang mee bezig is en wat niet hap-slik weg is.
Laatst gewijzigd door gyanty op 29 mei 2009 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Als ik ze iets aanleer of gewoon op training als beloning, krijgen ze gekookte lever. Als knabbel 'snoepje' krijgen ze elke maandag een runderrib. Tussendoor krijgen ze wel eens een soort buffelhuidreepje van de dierenarts van Orozyme. En dan voor het slapengaan krijgt Kai een half schapenvetblokje en Lotje 1/4. Hondenkoekjes krijgen ze ook wel soms, maar daar geef ik geen geld aan uit, want die krijg ik dikwijls op wedstrijd.
Dure beloningen krijgen ze eigenlijk niet, tenzij je eendenfilet van 10 euro/kg als dure beloning rekent
Dat breng ik heel af en toe wel eens mee, maar dat is dan ook een gewone maaltijd eigenlijk 
Dure beloningen krijgen ze eigenlijk niet, tenzij je eendenfilet van 10 euro/kg als dure beloning rekent
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
Marieke*
- Zeer actief
Het wisselt hier. Meestal dagelijks wel een pensstaafje, bullepeesje, farmfoodkauwchip, stuk gedroogde kabeljauw, spiervlees oid.
En in huis slingeren een aantal hoefjes en runderkauwbotten.
Voor het belonen gebruik ik kant en klare beloningssnoepjes, kleine stukjes gedroogde vis, rodiworst, kleine stukjes kaas, gedroogde long etc. Dat wissel ik per keer af.
En in huis slingeren een aantal hoefjes en runderkauwbotten.
Voor het belonen gebruik ik kant en klare beloningssnoepjes, kleine stukjes gedroogde vis, rodiworst, kleine stukjes kaas, gedroogde long etc. Dat wissel ik per keer af.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier krijgen ze bijna nooit van die hondenkoeksnacks uit de winkel, alleen een paar penstrainertjes na het uitlaten.
Alleen op vakantie of als we een lange dag weg zijn wil ik wel eens zo'n lekker vies gekleurd koekstaafje kopen of dergelijke. Maar dat gebeurt dus 2 keer per jaar ofzo.
Mijn honden zijn ook dol op banaan of een stukje brood, dus dat krijgen ze wel eens als tussendoortje en dan ook maar een stukje, nooit helemaal.
Dan groeien ze dicht.
Alleen op vakantie of als we een lange dag weg zijn wil ik wel eens zo'n lekker vies gekleurd koekstaafje kopen of dergelijke. Maar dat gebeurt dus 2 keer per jaar ofzo.
Mijn honden zijn ook dol op banaan of een stukje brood, dus dat krijgen ze wel eens als tussendoortje en dan ook maar een stukje, nooit helemaal.
Dan groeien ze dicht.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby