Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zie steeds vaker
Moderator: moderatorteam
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk niet dat de buit democratisch verdeeld wordt, meer pakken wat je pakken kan. binnen is binnen, dat idee.
mijn honden denken er in ieder geval niet over om dingen met elkaar te delen, daarom zorg ik ervoor dat er ruim genoeg is voor allebei, maar dat is omdat ik een menselijke "leider" ben, ik zie een hond dat nog niet zo doen.
mijn honden denken er in ieder geval niet over om dingen met elkaar te delen, daarom zorg ik ervoor dat er ruim genoeg is voor allebei, maar dat is omdat ik een menselijke "leider" ben, ik zie een hond dat nog niet zo doen.
-
Mojuan
- Zeer actief
Onze honden kunnen prima hun voedsel delen
(let op: eendagskuikens)
Kijk maar:
Maar even over het onderwerp ijsjes.
Ik geef ze nooit een ijsje, ik vind het slecht.
Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet van.
Ik heb trouwens altijd geleerd dat het voor een hond niet goed is om iets ijskoud binnen te krijgen als het warm is, (voor ons ook niet, maar wij eten niet zo snel als een hond).
Ik geef ze als het erg warm weer is vaak lauw water ipv koud water, omdat ik dat beter vind voor ze.
Zo'n plons koud water in hun maag na een wandeling in de warmte vind ik ongezond.
(let op: eendagskuikens)
Kijk maar:
Ik heb trouwens altijd geleerd dat het voor een hond niet goed is om iets ijskoud binnen te krijgen als het warm is, (voor ons ook niet, maar wij eten niet zo snel als een hond).
Ik geef ze als het erg warm weer is vaak lauw water ipv koud water, omdat ik dat beter vind voor ze.
Zo'n plons koud water in hun maag na een wandeling in de warmte vind ik ongezond.
Laatst gewijzigd door Mojuan op 24 mei 2009 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Fin
- Zeer actief
Paulala schreef:Onze honden kunnen prima hun voedsel delen![]()
Kijk maar:
-
Mojuan
- Zeer actief
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
-
Marion.
Daar heb ik geen ijsjes voor nodig hoor, ik voel me sowieso ver verheven boven mijn honden.Can schreef:Anders voel ik me ver verheven boven mijn honden staan en dat doe ik ze niet aan.
Ik vind dat het mensen siert als ze zich daar ook druk om maken
Enne, ik leer mijn kindertjes hiermee dat je niet altijd kunt hebben wat een ander heeft