Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pupjes laten gaan naar twee volwassen grote honden

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Carma schreef:Ik hou niet van kennismaken aan de lijn, vind ik ook niet nodig. Of het hier om een pup gaat, of een volwassen hond, vind ik niet uitmaken. . Dus nee, ik vind jou niet te voorzichtig, maar iemand die zijn honden goed kent en daar haar verantwoordleijkheid voor neemt :ok:
:ok: scheelt mij typen.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Cantus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cantus »

ik laat mijn pup van 18 weken niet ongevraagd naar volwassen honden gaan, te onverantwoordelijk...ik vraag het netjes...naar andere pups laat ik haar wel soms ongevraagd gaan, mits ik het idee heb dat het geen probleem is vanuit de andere partij...
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

Hier doen we het anders...ons kleine Perlaatje, ook alweer een jaar, is altijd de Benjamin van de groep geweest, omdat iedereen(van de honden dan), haar zo lief vond mocht ze heel veel,en heeft eigenlijk niet echt geleerd afstand te bewaren, dus ook een giga grote bek tegen andere vreemde honden....als het weer een beetje te erg wordt, gaan we even op visite bij haar mama Amber, die bij een vriendin woont.Amber is er zo eentje van ik waarschuw even, kort, en dan kedeng...een fikse correctie, overigens nooit bijtend maar een flinke harde snauw en hap over Perlas snuit.Perla weer een paar weken tam, want voor haar mama heeft ze heilig ontzag :mrgreen:

Ik laat nooit pups zomaar op een vreemde hond aflopen, doodeng....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”