Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Te voorzichtig

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik ben denk ik erg onvoorzichtig dan....ze mogen hier echt alles en krijgen ook alles aan botten enzo :N:

Het enige wat van mij niet mag is dat de akita's geen trap mogen lopen van me....zeker het eerste jaar niet....komt dat ff goed uit dat ik hier geen trappen heb :mrgreen:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ik heb ze laten doen wat ze zelf willen. auto in en uit springen, als een dolle stier achter ballen aan. Spelen met andere honden, vreemde trappen lopen, zand, stokken, fietsen...
alles wat god verboden heeft heb ik toch gedaan en verrek, 2x een herder met goede heupen en ellebogen :smile:

Ik ben dus ook niet van het hele voorzichtige. alleen in huis ben ik wel tikkeltje voorzichtig met wegglijden (laminaat) maar verder doen ze alles maar
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Poehh... met het één ben ik misschien overdreven voorzichtig en met het ander weer totaal niet.

Kaya met d'r HD mag dus nog steeds ballen (beperkt), maakt soms hiermee ook de meest idiote draaien.
Met stokken slepen heeft ze ook altijd gemogen.

Met Puch sta ik weleens duizend doden uit, omdat hij niets of niemand meer ziet als hij iets in zijn kop heeft.
En toch laat ik hem loslopen, weliswaar op redelijk veilige plekken, maar toch krijgt hij het voor elkaar om me keer op keer een hartverzakking te bezorgen.
Maar een hond altijd aan een lijntje, vind ik niks. Dus zet ik mijn eigen angst opzij.

Zo zit ik nu dus ook alweer met een dilemma.... zondag willen we naar Friesland. Het is een probleem om de honden mee te nemen, want bij de verjaardag waar we heen gaan is al een onbekende reu.
Dat wordt moord- en doodslag.
We zijn zo'n 8 uur van huis..... de buurvrouw kan de honden uitlaten en eten geven, dezelfde buurvrouw die 2 jaar Kaya heeft uitgelaten eens per week en dit sinds begin dit jaar ook eens per week met Puch doet (om te trainen voor haar wandelvakantie).
Maar toch.... stel dat er wat gebeurt? :N: Stel dat Kaya jaloers wordt en bovenop Puch duikt, stel dat ze net te lang de voordeur openlaat en Puch naar buiten glipt? stel dat.... stel dat.
Zal ik ze toch meenemen? Apart houden bij de verjaardag? Hoop stress en gezeur, 3 uur in de auto voor de honden, maar achteraf hoef ik mezelf dan niet voor mijn kop te slaan.

Overdreven bezorgd of terecht bezorgd? Ik weet het niet :oeps:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ik ben wel voorzichtig geweest met Jan.
5 minuten regel globaal aangehouden, trap op en af getild waarvan af langer dan op, meest rechtlijnige bewegingen enz enz
Met de andere honden mocht hij als kleine pup wel spelen, maar alleen onder toezicht.
Toen hij eenmaal afgeröntgend was heb ik heel opgelucht adem gehaald en ben ik wel wat makkelijker geworden.
Maar nog steeds ben ik best wel voorzichtig met mijn honden, zal bijvoorbeeld Jan nooit langs een weg los laten lopen hoe goed hij ook luistert.
Het hoeft maar net die ene keer fout te gaan en daar moet ik echt helemaal niet aan denken.

Gina met haar slechte heupen en haar rotte rug (die ze al had toen ze op 10 maanden bij me kwam) beperk ik niet, maar dat hoeft ook niet. Zij luistert heel goed naar haar lijf en als het rennen haar teveel wordt komt ze uit zichzelf naast me lopen. Stokken slepen en ballen gooien is aan haar sowieso niet besteed maar als ze dat wel leuk had gevonden zou ik er geen bezwaar tegen hebben.

Stokken gooien doe ik overigens nooit weer nadat een van mn vorige honden in volle vaart inliep op een stok die niet plat neerviel maar rechtop bleef staan, met alle gevolgen vandien en een hond die me bijna de pijp uitging.
Met een stok lopen mag weer wel maar liever niet, de bal in zn bek vind ik veel veiliger.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

@Caro: heel herkenbaar; ik zou ze meenemen want met al die doemgedachten in mn achterhoofd zou ik sowieso al niet echt ontspannen op die verjaardag zitten :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Cantus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Cantus »

ik laat dongo gewoon zijn gang gaan...ben helemaal niet voorzichtig met hem(behalve dicht bij een weg), maar hij haalt eigenlijk ook nooit gekke fratsen uit...alleen 1 keer hield ik mijn hart even vast...hij was op volle snelheid aan het rennen toen die met een poot in een klein kuiltje terecht kwam, toen vloog en rolde die echt heel veel meters door :N: ...hij stond op en ging weer vrolijk verder rennen :19: :mrgreen:

vanna is nu 18 weken oud en die laat ik geen trappen lopen zolang ik haar nog een beetje fatsoenlijk kan optillen, daarna zal ik het haar langzaam aanleren...ik laat haar gewoon met dongo spelen, maar zet wel af en toe de rem erop...
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

in principe ben ik niet zo vorzichtig, maar sinds sien ben ik het wel allengs meer geworden.

Door de blessure aan haar pootje ben minder met haar gaan wandelen, gooi ik minder vaak en anders met het balletje( met de hand en zo veel mogelijk zo dat ze het in haar loop mee kan nemen. ) Dan gaat het vaak maanden goed, maar nu heeft ze toch weer een blessure aan haar li - achterpoot en moet ze twee weken lijnrust. Misschien moet ik straks wel concluderen dat het beter is helemaal geen balletje meer met haar te gooien, maar ja, het is wel een heel belangrijk ding voor haar, en een heel belangrijk trainingshulpmiddel voor mij. Ik ga haar iig niet zover beperken dat ze geen lol meer in haar leven heeft.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

5 minutenregel heb ik nooit aan gedaan, ballen mogen ze ook vanaf pup al mee spelen (al ga ik niet 10 min. staan gooien meer, ze zijn zo vreselijk onbenullig dat een blessure al snel op de loer ligt), traplopen mogen ze hoeft niet... geen stokken gooien, ze mogen er een dragen maar dan alleen als er rustig gelopen wordt...Maar meestal hebben ze een bal in hun bek dus dan hebben ze geen stok nodig. Langs een weg komen ze niet los, hoe goed ze ook luisteren.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Ik geloof dat het bij mij wel meevalt.
Ze mogen aardig veel als in op hoge dingen springen, veel apporteren, wild stoeien met elkaar.
Ghaya mocht ook gewoon alles met haar zware HD dat was ook 1 van de redenen van haar enorme bespiering waardoor ze heel lang vrijwel geen last had van haar HD.

Kimba loopt overal los, ook langs wegen. Maar dat zou ik ook niet doen als ik ook maar denk dat ze misschien een keer plots over zou steken.
Dat doet kimba dus gewoon niet, ook niet als er een andere hond aan de overkant loopt en ook niet als er een kat op de weg zit.
Plus dat er ook niks is waar ze van zou kunnen schrikken en zo de weg op zou kunnen schieten....

Met Bikkel ben ik wel heel voorzichtig met andere honden. IK wil hem gewoon geen nare ervaringen op laten doen. Of knokpartijen.
dus als ik ook maar denk dat iets niet goed zal gaan of als ik ook maar een grommetje hoor van de andere partij dan kap ik alles af.

Wel ben ik voorzichtig met alles wat ze op kunnen vreten wat geen normaal eten is. Onze opvang hond heeft destijds een verstopping gehad doordat er iets van een klein rond houten balletje in hem zat en dat wil ik echt niet nog een keer.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Ik ben wel voorzichtig, maar niet overdreven.
En al helemaal niet snel in paniek.

Ze mogen hier absoluut niet met stokken spelen, dat vind ik te gevaarlijk om meerdere redenen.
Met tennisballen wordt hier ook niet gespeeld, ivm het slijten van de tanden. Wel weer met een oude voetbal.

Traplopen vind ik geen probleem, zolang ze maar niet als een bezetene omlaag en omhoog springen.
:zweep:
Kika
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kika »

Denk niet dat voorzichtiger ben dan ik zou moeten zijn met onze honden.
Het enige wat ik echt niet wil is dat ze met stokken rennen en/of erop kauwen. Waarom niet.....ze houden ze nooit normaal vast tijdens het rennen, altijd met een uiteinde in de bek. Juist omdat ze altijd rellend achter elkaar aan rennen, elkaar omver beuken etc. ga ik geen risico lopen. Qua kauwen op een stok....neu mag ook niet, ze vreten ze nml op en kotsen het uren later weer uit. Ik heb geen zin in splinters in de keel oid. Verder zijn wij denk ik niet moeilijk. Wat niet mag mag niet vanwege hun eigen veiligheid en die van de andere weggebruikers, dus los naast een weg oid.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:@Caro: heel herkenbaar; ik zou ze meenemen want met al die doemgedachten in mn achterhoofd zou ik sowieso al niet echt ontspannen op die verjaardag zitten :?
Ze gaan ook mee, onbekende reu is weg inmiddels :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Caro. schreef:
renee-uk schreef:@Caro: heel herkenbaar; ik zou ze meenemen want met al die doemgedachten in mn achterhoofd zou ik sowieso al niet echt ontspannen op die verjaardag zitten :?
Ze gaan ook mee, onbekende reu is weg inmiddels :F:
Al was hij er wel, dan nog zou ik ze mee hebben genomen :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik zit er een beetje tussen in.
Caja is natuurlijk zwaar geblesseerd geweest en daardoor was ik een stuk voorzichtiger geworden.
Inmiddels laat ik haar weer in veel dingen heel vrij.
Maar met stokken spelen wil ik gewoon echt niet hebben :wink:
Afbeelding
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

maja is de berner van bijna 15 maanden met hele zware hd en heb ook altijd enorm voorzichtig geweest, korte wandelingen, niet laten spelen of los laten lopen, altijd direct in paniek als ze eens wat wilder in de tuin rond croste, de laatste maanden heb ik haar meer en meer laten doen maar in plaats van dat ze slechter word word ze beter, van 15 min te wandelen kan ze nu al 45 min, ze speelt, crost, spring op de zetel, schuift nooit meer weg en kan gewoon op haar achterste poten staan, geleund tegen mij, en dit omdat ik haar nu laat doen, ze mag loslopen, in water spelen, achter de konijnen zitten en spelen met andere honden, let nog altijd wel wat op maar tegenover maanden terug is ze dus veel sterker geworden, denk wel dat door haar te laten doen ze vlugger artrose zal hebben en dus ook minder lang zal leven

schelsey heb ik ook altijd niet altijd voorzichtig mee geweest omdat ze ook hd heeft maar ook zij kon 1.5 uur wandelen, spelen, crossen en met de honden ravotten tot half jaartje terug, dan kreeg ze een kruisbandscheur en is ze niet meer dezelfde geworden als daarvoor, ze is 8.5 jaar oud en nu let ik wel op dat ze niet te veel doet
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik ben met een aantal dingen voorzichtig. Langs een weg zal ik ze nooit loslaten. En met de pup ben ik voorzichtig qua belasting. Zo zal ik met haar niet te vroeg beginnen met agility en laat ik haar niet een uur meedenderen achter ballen aan. Het is allemaal nog in de groei, ze heeft nog jaaaaaren om onbeperkt rond te rennen.

Edit: nog iets waar ik voorzichtig mee ben. Ik mijd losloopgebieden tijdens zon- en feestdagen. Ga vroeg in de ochtend lekker lopen en daarna kom ik er niet meer. Scheelt een hoop gedoe :wink:
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 24 mei 2009 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

marye schreef:Ik zit er een beetje tussen in.
Caja is natuurlijk zwaar geblesseerd geweest en daardoor was ik een stuk voorzichtiger geworden.
Ik heb dat ook bij Caja. Ze is zo hard voor zichzelf dat ze niet door heeft waar ze allemaal tegen aan loopt e.d. Bram is zoveel voorzichtiger, die let wel op :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Ik kan af en toe een behoorlijke panielvogel zijn. Sinds Raisa bijna stikte in een chocochip waarbij het bloed uit haar neus kwam, zit ik bij laatste stukjes bot en ander kauwspul, soms bij alsof ik een griezelfilm kijk.
Ben altijd opgelucht als het op is hahaha
Maar ik geef ze natuurlijk wel altijd.
Stokken en ballen enz genieten ze enorm van dus dat mogen ze gewoon.
5 min regeling doen we niet. We houden wel in de gaten dat Raya niet echt erg lang loopt en springen over dingen heen dat doen we nog niet. Ook trap lopen niet.
Toch doordat hij herder is en ik denk dat het toch misschien de risico op hd iets minder maakt.

Komt er een woeste hond op Shyra af, dan til ik hem ook op.

Spelen ze met andere en word het wild en gaan ze piepen of maken ze rare duikelingen dan is dat gewoon zo. Dat is leven. Ik hou natuurlijk wel in de gaten of ze daarna niet gek lopen ofzo. Maar dat soort dingen ben ik niet zo bang voor.

Ik moest in begin na de dood van Shita en Saba wel heel erg oppassen dat ik de andere honden nu niet als suikerpopjes ging behandelen. Maar gelukkig zakt dat weer weg.
Ik wil dat ze gewoon een heerlijk hondeleven hebben, dat is gewoon belangrijkste.

Groetjes Marianne
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb dat ook bij het laatste stuk botje of kluif, vind het doodeng en zeker Kaya 'stikt' er regelmatig en en kotst het dan weer uit.

Maar hoe moet je dat oplossen? Want als je steeds hun laatste stuk afpakt, dan vertrouwen ze je ook voor geen meter meer :denken:
Afbeelding
A good dog never dies...

Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik ben erg voorzichtig in hond-hond contacten en alleen thuis laten.
Bij naderende vreemde loslopende honden vlieg ik desnoods alle kanten op om ze te ontwijken (zo extreem is eigenlijk nooit nodig, gewoon omkeren en tempo versnellen is genoeg) omdat ik geen contact met Vegas wil. Daar ben ik behoorlijk extreem in al komt er geen, zoals voorheen, paniek meer bij kijken :wink:

Met Vegas alleen laten ben ik ook extreem. Ik laat hem alleen maar alleen achter als hij compleet uitgeteld is en geestelijk ook flink bezig is gehouden. Die lat ligt er hoog voor mezelf en zou best wat lager mogen maar dat kan ik weer niet verantwoorden t.o.v. mezelf.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

We zijn niet zo erg voorzichtig geloof ik, we proberen ons gezond verstand te gebruiken en verder gewoon goed naar de honden te kijken.

Oude Max apporteert nog steeds z'n balletjes, alleen gooi ik het nu minder vaak weg en niet meer op ondergrond met slipgevaar, want dan gaat hij geheid door of over z'n oude pootjes. Dus dat gebeurt alleen in het bos, in de bladeren of de varens, waar hij beter moet zoeken.

De pup mag stoeien wat hij wil, zolang de meiden maar niet te hard gaan, dan kappen we het af en moet Victor aan de lijn of thuis, even apart. Geen 5-minutenregel maar gewoon goed kijken.

Het enige waar ik wel voorzichtig mee ben, is hond-hond contacten, zijn we met de hele club, dan gebeurt het niet. Heb ik Noes en/of Victor bij me, dan met bepaalde honden (bijvoorbeeld bij mij op de club). Is Laika erbij, dan niet (we willen niet dat Vic een slecht voorbeeld krijgt, vandaar met Noeska erbij wel).

De meiden slepen nooit met takken, de pup mag het wel, maar we gooien of spelen er nooit mee. Maar dat is om andere redenen. Op het moment is het favoriete apporteerspeeltje van de pup trouwens een ketting van 4 grote ijzeren schakels :mrgreen:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Caro. schreef:Ik heb dat ook bij het laatste stuk botje of kluif, vind het doodeng en zeker Kaya 'stikt' er regelmatig en en kotst het dan weer uit.

Maar hoe moet je dat oplossen? Want als je steeds hun laatste stuk afpakt, dan vertrouwen ze je ook voor geen meter meer :denken:
Ik gooi snel wat hele lekkere snoepjes voor hun neus en pak zo vliegensvlug het laatste stukje bot af :mrgreen:
Verder beschouw ik mijzelf niet overdreven voorzichtig, gewoon reeël.
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Ik ben denk ik ook vrij laks hoor.

Ze mogen hier inprinciepe alles rauzen en doen. Maar ze moeten wel luisteren zo zal mazzel nooit van de stoep gaan hoe gek ook. Bob wel die steekt zo over zonder maar naar de auto's te kijken dus die zit ook aan de lijn.

Verder qua eten mag mazzel alles van mij . Bob heb ik het ook geprobeert maar dit is niet goed uitgepakt omdat hij dan gauw last krijgt van de ontlasting.

Ook ben ik met naar de DA vrij makkelijk. Ik ben niet iemand die om een hik bij de DA staat. Let wel als er inderdaad echt nood is ben ik er zo.
Maar bijvoorbeeld bob liep laatst wat mank ik ga hiervoor echt niet gelijk naar de Da als hij met 5 dagen nog zo loopt en absoluut geen verbetering is ga ik heen.

Wat dat aangaat bevalt het me zo prima en mijn hondjes denk ik ook wel :mrgreen:
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

tekkel schreef:
Nanna schreef:Het enige dat ik echt niet doe is ze loslaten in de buurt van een weg, zoals ik vaak andere mensen wel zie doen.
In de wijk en op straat is alles strikt aangelijnd.
Ja inderdaad, dat is het enige waar ik echt panisch voor ben. Eeb heeft echt totaal geen idee van auto's en brommers en zo :N:
Marion. schreef:En langs ze de weg los, mogen ze nu soms. Omdat ik zo goed "weet" hoe ze reageren.
Ik zou dat toch niet durven :eek:
Eebje kan 1000 keer iets doen, maar de 1001ste keer doet ze ineens iets heel anders, totaal onverwacht. Daarom vertrouw ik haar echt helemaal niet in de buurt van wegen, en gaat ze daar aan de lijn.
Ik lijn Gizmo bij wegen altijd aan
Als er per ongeluk een kat loopt weet ik zeker dat hij daar achteraan rent
Dus doe ik hem altijd aan de lijn voor de zekerheid
Afbeelding
Drijver
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gremlins
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Drijver »

LéonieHonden schreef:
tekkel schreef: Nah, ik heb liever dat ze vijf jaar een heerlijk vrij leven heeft gehad, dan twaalf wordt aan een lijntje op de hei :wink:
Inderdaad, helemaal mee eens.
Idem.
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Ik ben ook nogal makkelijk, loslopen aan de weg is geen optie alleen onze ouwe puk mag dat die loopt altijd los mee.

Ballen vinden ze geweldig maar het liefst spelen ze met elkaar :smile:
duikelen over elkaar heen en belanden zo ook weleens in een erg vieze sloot :smile:

Ik stond nog wel even in vertwijfeling vanwege het bezoekje aan de DA met onze Bor drie weken terug.
Zijn hartje is achteruit gegaan en er kan niets aan gedaan worden.
Bor groeit niet meer en zal ook nooit uit zijn puppievacht komen, volgens de Da zal hij zijn leven vatbaar zijn voor van allerlei ontstekingen en zal ook zomaar ineens niet meer wakker worden :jank:
De DA zei dat we rustig aan moeten doen met Bor maar de lol die hij heeft als ie aan het razen is met Belle die snuit van hem :cheer:

Met de wetenschap dat hij misschien wel erg snel sterft wil ik hem zoveel mogelijk laten genieten inplaats van hem te bepreken zodat ie misschien een paar maanden langer leeft .
Dus ben ik misschien niet zo voorzichtig als ik moet zijn , hij geeft immers zelf aan wanneer hij niet meer wil en gaat dan slapen.
Esther 1
Zeer actief

Ongelezen bericht door Esther 1 »

Ik ben ook vrij makkelijk met allemaal, en ik merk daar toch wel de voordelen van moet ik zeggen.

Mijn overleden dh waren gek op tennisballen vooral Nala die heeft er 13 jaar mee gespeeld en een super mooi gebit altijd gehad, wist ook niet dat ze slecht voor het gebit zouden zijn. Heb overigens nu ook weer de nodige tennisballen in de tuin liggen.

Nadal & Kira ( beiden nog pups/jonge honden) spelen zoveel als dat ze zelf willen, en ook dat gaat super goed ze nemen zelf heel goed hun rust momenten.

5 minuten regel heb ik me niet echt aan gehouden wel erop gelet dat ik niet te lang met ze loop, houd ik nu ook nog rekening mee, maar tijdens het wandelen mogen ze beekjes in omhoog en omlaag rennen en gewoon heerlijk hond zijn.
Stokken gooien doen wij ook maar eigenlijk het meeste met hun bal

2e pinksterdag hadden we 7 honden, 4 van mij, 2 odh van fam en een klein hondje van mijn vader op bezoek incl. de baasjes, we hebben heerlijk ge.bbq en het was oergezellig met de hele beestenboel bij elkaar, 7 voerbakken op afstand door de tuin gezet ( en die is echt niet groot) en ook dat ging heel goed.
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.
Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”