Datzelfde hondenvoer zonder ziektes, waarbij mijn honden niet als jachttool worden ingezet wordt hier dagelijks verorberd. Je weet goed waar ik op doel. Ik zal niet praten over 'we', maar puur van mezelf uitgaan....ik wens als rauw voerder niet geassocieerd te worden met topics zoals die nu van Topsi. Het brengt op ideeën die niet wenselijk zijn.Martijn schreef:We Met Zijn Allen?SandraH schreef:Want dat is dus absoluut niet de filosofie die we met zijn allen nastreven.
Het is hondenvoer hoor.
Even niets ten nadele van Nanna als forumpersoon zelf. Dat staat hier totaal buiten.
Dat heeft dus niets met het vromere werk of johovaverlakkerij te maken, maar met normen en waarden...en met het respecteren van het kleine stukje natuur wat we hier nog in ons kikkerlandje hebben.Martijn schreef:Ik ben nooit zo van het vromere werk.
Dat de Goede Naam van Het Barfgebeuren niet bezoedeld mag worden en dergelijke. Kom op zeg.
Dat is jouw goed recht. Ik vind het najagen en dat kilometers lang zonder remming van allerhande wild niet goed te praten, om redenen die ik eerder in vet gedrukt heb neergezet en waarvan ik nu probeer te reageren op zelf gemaakte quoten.Martijn schreef:Stom toevallig heeft Cleo gisteren weer eens een meerkoet gepakt. Die zat net achter een struik en ze struikelde er zowat over.
Het is dat er net een bekende aan kwam rijden maar als het aan haar lag had ze hem mee naar binnen genomen en opgevroten en dan had ik dat goed gevonden.
Ben je belazerd....ook ik leer nog iets bij op zo'n forum.Martijn schreef:Verder kan ik niet reageren op het dikgedrukte.
Ik heb geen zin om het knip en plakwerk te doen waar een ander te belazerd voor was.