Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gebruik Fisherdiscs

Moderator: moderatorteam

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Moos schreef:
Frenk schreef:
Moos schreef:Ik weet alleen natuurlijk niet hoe lang Frenk het volhoudt om niet jouw bocht om te komen :N: :mrgreen: :wink:
Wil je een pouletje maken? Doe eens een gooi :F:
:smile:
Ik zal zelf niet meegokken, want anders zou ik natuurlijk de uitslag kunnen beinvloeden :pffff:
:mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Je moet eigenlijk een voor Frenk (bijna) onbekend persoon regelen die dan hem volgt terwijl jij om de bocht staat. Kan je met mobieltjes contact houden, weet je tenminste zeker waar Frenkie ergens rondhangt en kan jij rustig wachten :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moos schreef:Je moet eigenlijk een voor Frenk (bijna) onbekend persoon regelen die dan hem volgt terwijl jij om de bocht staat. Kan je met mobieltjes contact houden, weet je tenminste zeker waar Frenkie ergens rondhangt en kan jij rustig wachten :mrgreen:
Dat zou ik ook doen inderdaad. Toen ik dit een keer bij Bram deed, liep hij gewoon naar huis namelijk :19:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Zoek stok! schreef:
Moos schreef:Je moet eigenlijk een voor Frenk (bijna) onbekend persoon regelen die dan hem volgt terwijl jij om de bocht staat. Kan je met mobieltjes contact houden, weet je tenminste zeker waar Frenkie ergens rondhangt en kan jij rustig wachten :mrgreen:
Dat zou ik ook doen inderdaad. Toen ik dit een keer bij Bram deed, liep hij gewoon naar huis namelijk :19:
Dat deed Nilo ook :smile: Wat nu wel helpt is als ik weg ren. Dus als hij me hoort rennen.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Inge O schreef:
Frenk schreef: En misschien dat dat toch een verschil maakt. Dat hij zoiets heeft van ze komt toch wel...
weet je zeker dat frenk hier niet zit mee te lezen en de rollen gewoon heeft omgedraaid :F: ?
Hij is gewoon uitermate relaxed :pffff:
:F:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”